خیابان خوابی برخی از ایرانیان در ارمنستان به خاطر واکسن کرونا +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAخیابان خوابی برخی از ایرانیان در ارمنستان به خاطر واکسن کرونا
خیابان خوابی برخی از ایرانیان در ارمنستان به خاطر واکسن کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2021
اشتراک
وضعیت مسافران ایرانی که برای دریافت واکسن به ارمنستان سفر کرده‌اند مورد انتقاد کاربران در فضای مجازی ایران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، تب سفر ایرانیان به ارمنستان برای دریافت و تزریق واکسن رایگان کرونا در این روزها بسیار داغ است، ضمن اینکه بسیاری نیز از این فرصت برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. اما تصاویر و ویدئوهایی از خیابان خوابی و وضعیت نامناسب ایرانیانی که به ارمنستان سفر کرده‌اند در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که انتقاد و واکنش بسیار منفی غالب کاربران ایرانی را به دنبال داشته است.


این موضوع سوژه کارتونی و تمسخر جمعی از کاربران و رسانه‌های داخلی و خارجی این کشور شده است و غالب کاربران عنوان می‌کنند این اتفاق، حقارت ایران و روند بسیار کند و نامنظم واکسیناسیون در این کشور را فریاد می‌زند.


کاربران این اتفاق را یک فاجعه غم‌انگیز که کشور ایران را زیر سوال برده است می‌دانند و مقصر اصلی آن را مسئولان بی‌تدبیر دولت عنوان می‌کنند. این کاربران معتقدند اگر ایرانیان نیز همچون سایر شهروندان کشورهای دیگر در کشور خود واکسینه می‌شدند چرا باید عازم کشور کوچکی چون ارمنستان شوند و با تحمل هزینه‌های گزاف و حقارت در صف‌های شلوغ، خیابان خوابی و کارتن خوابی برای دریافت واکسن کرونا انگشت‌نمای دنیا شوند؟!

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала