افشای آخرین تلاش‌های ترامپ برای باقی ماندن در قدرت

© AFP 2023 / BRANDON BELLافشای آخرین تلاش‌های ترامپ برای باقی ماندن در قدرت
افشای آخرین تلاش‌های ترامپ برای باقی ماندن در قدرت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2021
اشتراک
رسانه‌ها به نقل از ژنرال‌های ارشد آمریکایی فاش کردند که ترامپ پس از شکست در انتخابات به دنبال راهی برای باقی ماندن در قدرت بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، برخی رسانه‌های آمریکا اقدام به انتشار بخش‌هایی از کتاب "خودم به تنهایی درستش می‌کنم"، که بر اساس مصاحبه دو نویسنده روزنامه واشنگتن‌پست با ژنرال مارک میلی و شمار دیگری از نظامیان ارشد آمریکایی می‌باشد، نمودند.

ترامپ: ایران، روسیه و چین آمریکا را تحقیر می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
ترامپ: ایران، روسیه و چین آمریکا را تحقیر می کنند

در این کتاب به نقل از ژنرال‌های ارشد آمریکایی آمده است که دونالد ترامپ با همکاری متحدانش پس از شکست در انتخابات به دنبال راهی بودند که او در قدرت باقی بماند و با این هدف پیشنهاداتی مانند کودتا و یا حمله نظامی به ایران مطرح شده است.

مارک میلی، رئیس ستاد نیروهای مسلح آمریکا گفته که پس از انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا و روشن شدن پیروزی جو بایدن، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر وقت اسرائیل، به دونالد ترامپ فشار می‌آورد تا ارتش آمریکا به ایران حمله کند.

رسانه آمریکایی "نیویورکر" روز گذشته در گزارشی به نقل از مارک میلی اعلام کرد که مخالفت‌های او موجب شده تا دونالد ترامپ به سراغ حمله نظامی به ایران نرود.

نیویورکر در ادامه می‌نویسد که در ماه‌های بعد از انتخابات آمریکا، به نظر می‌رسید که دونالد ترامپ حاضر به هر کاری برای بقا در قدرت است و موضوع ایران بارها در نشست‌های کاخ سفید عنوان شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала