پوتین: قراردادهای توليد 800 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی در سال امضا شده است

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: قراردادهای توليد 800 میلیون میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی در سال امضا شده است
  پوتین: قراردادهای توليد 800 میلیون میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی در سال امضا شده است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2021
اشتراک
پوتین در نشست مجازی سازمان همکاری اقتصادی آسیا-پاسیفیک (اپک) اعلام نمود که اوضاع اپیدمیولوژیک جهان همچنان دشوار است و هیچ کشوری از شیوع کرونا در امان نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در نشست مجازی رهبران سازمان همکاری اقتصادی آسیا-پاسیفیک (اپک) گفت، که به طور کلی، پیامدهای پاندمی کرونا در روسیه برطرف شده و اقتصاد احیا شده است.

پوتین: هیچ کشوری از شیوع کووید در امان نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2021
پوتین: هیچ کشوری از شیوع کووید در امان نیست

پوتین گفت: "ما می توانیم بگوییم که به طور کلی، پیامدهای همه گیری برطرف شده و اقتصاد به طور کلی احیا یافته است".

پوتین ظهار داشت که تمام واکسن های روسی ضد کرونا ایمن و قابل اطمینان هستند. قراردادهای توليد 800 میلیون میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی در سال امضا شده است"
پوتین گفت:" در روسیه چهار واکسن ضد کرونا تولید و در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفته است. همه این واکسن های روسی ضد کرونا ایمن و مطمئن هستند."
ولادیمیر پوتین افزود که کیفیت بالای واکسن "اسپوتنیک وی" روسی تاکنون توسط حدود 70 کشور جهان تائید شده است.

وضاع اپیدمیولوژیک جهان همچنان دشوار است و هیچ کشوری در برابر سویه های خطرناکتری از کرونا محافظت شده نیست.
پوتین در نشست مجازی سازمان همکاری اقتصادی آسیا-پاسیفیک (اپک) گفت: "متأسفانه وضعیت اپیدمیولوژیک در جهان همچنان دشوار است. همکاران، از جمله نمایندگان سازمان بهداشت جهانی، امروز در مورد این موضوع به طور مفصل صحبت می کنند. هیچ کشوری از شیوع کرونا مصون نیست. شیوع سویه های جدید و خطرناک آن بسیار زیاد است و مشکل دسترسی و توزیع عادلانه آزمایش ها، واکسن، داروها و تجهیزات محافظتی حل نشده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала