زنی که وانمود کرد به بیماری لاعلاجی مبتلا شده و با پول خیریه به دیزنی لند رفت

© Depositphotos.com / Goodluzزنی که وانمود کرد به بیماری لاعلاجی مبتلا شده و با پول خیریه به دیزنی لند رفت
زنی که وانمود کرد به بیماری لاعلاجی مبتلا شده و با پول خیریه به دیزنی لند رفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2021
اشتراک
زن انگلیسی به مدت پنج سال وانمود کرد که به عنوان یک بیمار مبتلا به سرطان است و پولهای اهدایی را جمع کرد و به دیزنی لند رفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میرور، یکی از ساکنان شهر کینگستون-آپون-هول انگلیس، به مدت پنج سال وانمود کرد که به عنوان یک بیمار مبتلا به سرطان است و پولهای اهدایی افراد نیکوکار را جمع کرد و به دیزنی لند رفت.


دختران عرب: فریب ازدواج های اینترنتی را نخورید  
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2019
گزارش و تحلیل
دختران عرب: فریب ازدواج های اینترنتی را نخورید

در سال 2016 ، استفانی هانتر که اکنون 32 سال دارد، به عنوان نماینده فروش تلویزیون در یک شرکت کار می کرد. یک روز او به مدیریت اعلام کرد که بیمار است و به مدت 21 روز مرخصی استعلاجی ارائه کرد.
هانتر ادعا کرد که وی به سرطان مبتلا شده و نیاز به جراحی ریه دارد. وی بعداً گزارش داد که جراحی ناموفق بوده و مجبور شده است یک دوره شیمی درمانی را به مدت سه ماه انجام دهد.
از ژانویه تا سپتامبر 2017 ، این زن حتی یک هفته کامل کار نکرده است. در طول این مدت، هانتر به مدیریت گفت که سرطان به گردن ، ریه راست و مغز گسترش یافته است. وی ادعا كرد كه بیش از 18 ماه زنده نخواهد بود و شوهرش را به مأمور تشییع جنازه رساند تا در مورد جزئیات مراسم تشییع جنازه خود به توافق برسد.
همکاران شروع به جمع آوری پول برای کمک به هانتر کردند. اما این پول برای آخرین سفر با خانواده اش به دیزنی لند بود. در کل ، دوستان ، همکاران و نمایندگان مشاغل محلی حدود ده هزار یورو برای او جمع کردند.
 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала