رفتار ناظر داوری با خبرنگاران صدا و سیما حاشیه ساز شد +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رفتار ناظر داوری با خبرنگاران صدا و سیما حاشیه ساز شد
رفتار ناظر داوری با خبرنگاران صدا و سیما حاشیه ساز شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2021
اشتراک
رفتار ناظر داوری دیدار فجر شهید‌ سپاسی شیراز و شهرداری شاهین بوشهر در مقابل خبرنگاران و عکاسان، حاشیه ساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر رفتار تند ناظر داوری در بازی فجر و شاهین با خبرنگاران و عکاسان صدا و سیما استان فارس، موجی از انتقادات را در فضای مجازی به دنبال داشته است.


به نقل از شیراز-ایرنا- رئیس هیئت فوتبال فارس اعلام کرد: «رفتار ناشایست ناظر داوری فدراسیون نسبت به عکاسان، بازیکنان و دیگر دست اندرکاران به هنگام دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر را محکوم می‌کنم و کتبا اعتراض خود را به فدراسیون ارسال می‌نمایم.»


شامگاه دوشنبه ۲۱ تیر ماه پس از پایان این بازی در ورزشگاه «پارس شیراز»، عکاسان و تصویربرداران برای تهیه عکس به سمت نیمکت تیم میزبان رفتند که با رفتار ناشایست و همراه با توهین «داوود رفعتی» ناظر داوری مواجه شدند. او حتی اجازه نداد بازیکنان تیم فجر شادی کنند و با رفتار تند، آن‌ها را روانه رختکن کرد و میکروفن یکی از تصویر برداران را به بیرون پرت کرد.
«غلام‌علی هنرپیشه» رئیس هیئت فوتبال فارس روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: «شامگاه دوشنبه در «ورزشگاه پارس» حضور داشتم و رفتار زشت داوود رفعتی ناظر داوری بازی را از نزدیک دیدم و به همین منظور، در بازی هفته آخر تیم فجر، امروز سه‌شنبه در محل فدراسیون حضور یافتم تا رسما شکایت را پیگیری کنم.» هنرپیشه اضافه کرد: «اجرا کردن قوانین که نباید با حرکات زشت و توهین اعمال شود و متاسفانه شاهد این اتفاق بودیم و باید فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی با اینگونه رفتارهای تلخ و هنجارشکن در میادین ورزشی برخورد کند.


تعدادی از کاربران رفتار ناظر داوری را ناشایست خوانده اما حرکت خبرنگار صدا و سیما را خلاف قوانین و مقررات دانسته‌اند. عده‌ای نیز دلیل رفتار تند ناظر داوری را زیاد بودن فشار کاری و حجم مسئولیت وی بیان کردند. برخی دیگر کار هر دو را اشتباه دانستند اما بیان کردند خبرنگاران نباید با نقض قوانین در روند بازی خلل ایجاد کنند. جمعی نیز با انتقاد از بد رفتاری ناظر داوری نسبت به شخصیت او واکنش نشان دادند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала