تغییر چهره و کاهش وزن قهرمان پیشکسوت وزنه‌برداری ایران +ویدئو، عکس

© Sputnik / Riccardo Pessarossiتغییر چهره و کاهش وزن قهرمان پیشکسوت وزنه‌برداری ایران
تغییر چهره و کاهش وزن قهرمان پیشکسوت وزنه‌برداری ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2021
اشتراک
حسین رضازاده پیشکسوت وزنه‌‌برداری و قهرمان المپیک ایرانی، ۳۵ کیلو وزن کم کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از مصاحبه با قهرمان اسبق وزنه‌برداری ایران در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته که تغییر چهره و کاهش وزن وی، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
حسین رضازاده که در دوران قهرمانی‌اش می‌بایست رژیم‌های غذایی سنگین را اجرا می‌کرد، حالا به دلیل بیماری دیابت، مجبور به رعایت رژیم‌ غذایی لاغری برای پایین آوردن وزنش شده است.


وی در پاسخ به خبرنگاری که در مورد تغییر چهره و کاهش وزن او سوال کرده بود، گفت: «بله حدودا ۳۵ کیلو وزن کم کردم. در حال حاضر هم ورزش هوازی می‌کنم و هم ورزش قدرتی و بخاطر بیماری دیابتم باید وزنم را پایین می‌آوردم و در مدت ۱۲، ۱۳ سال وزنم را ۳۵ کیلو کم کردم.»


کاهش وزن ۳۵ کیلویی حسین رضازاده در طول سال‌های اخیر تغییرات کاملا مشهودی را در بدن او نشان داده و از آن‌جا که همه، چهره ۱۵۲ کیلویی این وزنه‌بردار را زیر وزنه‌های سنگین به یاد دارند،‌ دیدن حسین رضازاده با این کاهش وزن برای هر کسی تازگی دارد. با وجود کاهش وزن ۳۵ کیلویی، الان می‌توان وزن حسین رضازاده را حدود ۱۱۵ کیلوگرم تخمین زد. به نظر می‌رسد با انگیزه‌ای که او دارد و راهی که در پیش گرفته، در ماه‌های آینده قوی‌ترین مرد دو دوره المپیک را لاغرتر از این هم ببینیم.


تعدادی از کاربران قهرمان پیشکسوت وزنه‌برداری ایران را، نون به نرخ روز خواندند و تعدادی دیگر به وی لقب قهرمان تکرار نشدنی دادند. برخی نیز مکمل‌های ورزشی را مورد انتقاد قرار دادند و بیان کردند مصرف بیش از حد این مکمل‌ها موجب بیماری‌ دیابت می‌شود.


بسیاری از کاربران نیز، عنوان می‌کنند پس از لاغری مهران غفوریان، انتظار دیدن لاغری دیگری را نداشتند و بسیار از دیدن چهره جدید حسین رضازاده متعجب شده‌اند، این کاربران برای وی سلامتی و موفقیت آرزو کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала