دو بلیط برای یک پرواز تجاری به فضا قرعه کشی می شود

© REUTERS / Joe Skipper دو بلیط برای یک پرواز تجاری به فضا قرعه کشی می شود
دو بلیط برای یک پرواز تجاری به فضا قرعه کشی می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2021
اشتراک
شرکت "ویرجین گالاکتیک" (Virgin Galactic)،متعلق به ریچارد برانسون، میلیاردر انگلیسی ، دو بلیط برای یک پرواز تجاری به فضا را که برای اوایل سال 2022 برنامه ریزی شده،قرعه کشی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب در وب سایت پلتفرم جمع آوری کمک های مالی Omaze اعلام شده است.

در بیانیه منتشره آمده است: "برنده دو جا دریافت خواهد کرد ، یکی برای خود برنده و دیگری برای میهمان انتخاب شده توسط برنده." درخواست های شرکت در این قرعه کشی تا اول سپتامبر پذیرفته می شود. نام برنده در تاریخ 29 سپتامبر اعلام خواهد شد.

فضاپیمای میلیاردر معروف برانسون به لبه فضا رسید و به زمین برگشت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2021
فضاپیمای میلیاردر معروف برانسون به لبه فضا رسید و به زمین برگشت+ویدئو

شرکت در قرعه کشی رایگان است اما اگر یک شرکت کننده بخواهد شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهد، باید مبلغی را پرداخت کند. مثلاً برای اینکه نام شرکت کننده دو هزار بار در لیست متقاضیان ثبت شود، باید 100 دلار واریز کند. طبق مقررات قرعه کشی  ، نام شرکت کننده در آنرا می توان تا شش هزار بار در لیست مربوطه وارد کرد.

وجوه جمع آوری شده به Space For Humanity، یک سازمان غیرانتفاعی در حال فعالیت برای "گسترش دسترسی به فضا" اهدا می شود.

در ماه مارس، Virgin Galactic ساخت یک هواپیمای فضایی جدید به نام  VSS Imagine را اعلام کرد. طبق ویدئوی منتشر شده در یوتیوب، ویژگی بارز آن پوشش آینه ای کل بدنه است که عامل اضافی محافظت از این هواپیمای در واقع فضا پیما در برابر حرارت است. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد آزمایش هواپیمای فضایی VSS Imagine را در تابستان امسال آغاز کند.

یاداور می شود بتازگی فضاپیما Unity-22 Virgin Galacticв ،حامل میلیاردر 70 ساله ریچارد برانسون به خط مرز جو و فضای زمین در ارتفاع حدود 100 کیلومتری رسید و پس از چند دقیقه حضور در آنجا به زمین برگشت.

دیرتر اعلام شد ایلان ماسک ، میلیاردر معروف آمریکا بلیط پرواز فضایی توریستی ویرجین گلکتیک را خریده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала