قبض برق میلیونی آقای جادوگر حاشیه‌ساز شد +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / قبض برق میلیونی آقای جادوگر حاشیه‌ساز شد
قبض برق میلیونی آقای جادوگر حاشیه‌ساز شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2021
اشتراک
علی کریمی با انتشار تصویری از پیامک قبض برق منزل خود و اخطار قطع آن، با عنوان مطالبی از مبلغ زیاد این قبض اعتراض کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر علی کریمی، فوتبالیست مشهور ایرانی تصویری از پیامک قبض برق منزل خود در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که مبلغی بیش از ۴.۵ میلیون تومان برای یک ماه استفاده از برق را نشان می‌دهد. این موضوع حواشی و واکنش‌های فراوانی در صفحات اجتماعی بوجود آورد که برخی از مسئولین و بسیاری از کاربران از وضعیت قطعی برق این روزها در ایران و بسیاری دیگر از مصرف بیش از حد برق علی کریمی به شدت انتقاد کردند.


مصطفی رجبی‌مشهدی سخنگوی صنعت برق ایران در این‌باره گفت: «در واقع منزل آقای کریمی بسیار بزرگ است و عمارت تلقی می‌شود. برق ۱۰۰ آمپر سه‌فاز خانگی و میانگین مصرف ماهیانه در کل دوره‌ها بیش از ۷۰۰۰ کیلووات ساعت بوده است. و امثال این عمارت‌ها زیادند که ۱۵۰، ۲۵۰، ۴۰۰ و بالای ۸۰۰ آمپر خریداری کرده‌اند و در شرایط کمبود باید به اجبار برق صنایع قطع شود و سپس تبعات گرانی را هم به بار بیاورد. ارزش این عمارت‌ها هم به متری ۲۵۰ میلیون به بالا می‌رسد.»

View this post on Instagram

A post shared by موج کلیپ (@mowjclip)


قبض برق ملک گرانقیمت آقای جادوگر در لواسان سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف شده است. برخی از کاربران استخراج بیت کوین در این خانه را پیش کشیده‌اند و برخی، بزرگ بودن عمارت و تامین روشنایی و تهویه آن را برای برآورد هزینه مصرف برق بیان می‌کنند و دلیل قبض چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی این ملک بزرگ می‌دانند.


گروهی از کاربران درباره هزینه تهیه این عمارت در لواسان اظهارنظر می‌کنند و معتقدند علی کریمی نیز با رانت‌خواری توانسته صاحب چنین عمارتی شود و حق بسیاری از مردم ایران را خورده است و تظاهر به مردم‌داری و جانب‌داری از مردم می‌کند؛ اما گروهی از کاربران در دفاع از این اسطوره فوتبال ایران، عنوان می‌کند او قابل احترام است و برای دارایی امروزش تلاش کرده است و همیشه در دفاع از مردم ایران پیشگام بوده است ضمن اینکه کارهای خیر او نیز قابل تحسین و تشکر است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала