ماجرای فلج شدن فک بانوی بازیگر ایرانی به علت قصور پزشکی +ویدئو، عکس

© Fotolia / Pix4Uماجرای فلج شدن فک بانوی بازیگر ایرانی به علت قصور پزشکی
ماجرای فلج شدن فک بانوی بازیگر ایرانی به علت قصور پزشکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2021
اشتراک
سحر جعفری جوزانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار یک ویدئو در صفحه‌ی اینستاگرام خود، خبر از فلج شدن فکش داد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از سحر جعفری جوزانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در فضای مجازی منتشر شده است که در این ویدئو او از فلج شدن فکش به علت خطای پزشکی خبر می‌دهد و به طور مفصل چگونگی این ماجرای و از دست دادن سلامتی‌اش را در جریان یک درمان دندانپزشکی شرح می‌دهد.
وی در این ویدئو در حالی که به سختی صحبت می کرد و فک خود را با دستانش نگه داشته بود گفت: «دوستان موقع انتخاب پزشک خوب تحقیق کنید و از آدم‌‌هایی که پیش آنها رفته‌اند پرس و جو کنید. به همان اندازه که پزشکان خوب ایرانی داریم که به احترام‌شان تمام قد می‌‌ایستم و به آنها افتخار می‌کنم، پزشکان بی‌وجدانی هم داریم که فقط به فکر پول و منافع خود هستند که متأسفانه من خودم دو بار با آنها برخورد داشتم.»

View this post on Instagram

A post shared by @saharjafarijozani


او ادامه داد و گفت: «دندان‌‌های عقل من نهفته است و سال‌ها قبل دکتر خیلی خوبی به من گفت به خاطر اینکه دندان‌هایم با اعصاب درگیرند بهتر است آنها را نکشم، اما در این مدت هر چند وقت یک بار درد داشتم. یکی از عزیزان، یک پزشک متخصص فک و صورت به من معرفی کرد. من و پدرم به مطب این پزشک رفتیم. ایشان با نگاه به عکس دندان‌هایم با اعتماد به نفس کامل گفتند که من دچار اسپاسم شدید هستم و مشکلم هیچ ارتباطی به دندان عقل ندارد و حتی احتمالاً موقع خواب دندان‌هایم را به هم فشار می‌دهم، به همین خاطر باید همین حالا داخل فک من بوتاکس تزریق کنند. در حالی‌که پدرم به دکتر تأکید داشت که من چند روز دیگر برای یک مصاحبه باید مقابل دوربین بروم اما دکتر گفت که هیچ تغییری در صورت و تکلم من به وجود نخواهد آمد. خودم هم به خاطر ترس از بوتاکس قبل از تزریق با دکتر دیگری تماس گرفتم و با او مشورت کردم که ایشان گفتند اشکالی ندارد به شرط اینکه دوز بوتاکس به اندازه باشد و در جای مناسبی تزریق شود. دکتر به داخل فک و در جا‌هایی که دندان عقل رشد می‌ کند بوتاکس تزریق کرد. بعد از آن، در قسمت‌های دیگر فک من هم بوتاکس تزریق کردند و بعد بوتاکس را به فک پایین و استخوان آن زدند. ایشان گفتند که گردنم هم حتماً چند وقت دیگر درد خواهد کرد و باید به گردن هم تزریق کنند که من اجازه ندادم و گفتم همین مقدار کافی است و به خانه برگشتیم و پس از آن دچار فلج فک شدم.»


او با شرح این ماجرا و با توضیح اینکه قبلا نیز به خاطر خطای پزشکی دچار مشکلات چشمی شده بود به مردم توصیه کرد در انتخاب پزشک بسیار دقت کنند. کاربران بسیاری از تماشای این ویدئو متاثر شدند و عنوان می‌کنند این اتفاق یک فاجعه است و باید این موضوع پیگیری قانونی شود تا افراد بیشتری، از بی‌تجربگی و اشتباهات این پزشک صدمه نبینند. کاربران از تجارب مشابه خطای پزشکی در ایران می‌گویند و معتقدند وقتی یک دانشجوی سال آخر چیزی نمی‌داند و فارغ‌التحصیل می‌شود و یا با پارتی و آشنا بازی وارد رشته‌های پزشکی می‌شود نتیجه‌ای جز این در انتظار مردم بی‌گناه نیست. جمع زیادی از کاربران نیز ضمن ابراز تاسف از این اتفاق، برای بهبودی ایشان آرزوی سلامتی کردند و امیدوارند این موضوع به صورت قانونی پیگیری شود تا حق این بانوی جوان ضایع نشود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала