توبیخ خانم مجری جوان در پی حمله به دولت +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRIتوبیخ خانم مجری جوان در پی حمله به دولت
توبیخ خانم مجری جوان در پی حمله به دولت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2021
اشتراک
مجری جوان برنامه "سلام تهران" بدون هماهنگی با سردبیر به انتقاد از دولت پرداخت که منجر به توبیخ وی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بخشی از برنامه تلویزیونی "سلام تهران" در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که در آن مجری این برنامه به انتقاد از دولت روحانی پرداخت و به دنبال اقدام وی حواشی تازه‌ای در فضای مجازی به راه افتاده است.


قدسیه صالحی در جریان قطعی برق به کنایه از دولت روحانی گفت: «چه کاری است همین الان دولت را تحویل بدهید! خسته‌اید اداره کنید، تحویل بدهید زودتر! مردم شما را درک می‌کنند. فیلم‌هایی از اتفاقات بعدی قطعی برق آمده که دل همه را درد می‌آورد و شما چطوری دل‌تان به درد نمی‌آید و... .»


این موضوع ضمن اینکه واکنش‌های متعددی در فضای مجازی به دنبال داشته است منجر به تذکر و توبیخ خانم مجری نیز شده است. سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما در گفت‌وگویی درباره این اتفاق توضیحاتی داد. وی عنوان کرد: «شبکه پنج سیما به عنوان عضوی کوچک از خانواده دغدغه‌مند رسانه ملی، همدلی با مردم شریف و رشید کشور را افتخار دانسته و انعکاس مشکلاتشان را وظیفه خود می‌داند. در روزهای اخیر که قطع بی‌برنامه برق مشکلات فراوانی را بر مشکلات جاری مردم افزوده و فرصت را برای دشمنان قسم خورده ایران عزیز مهیا کرده تا کلیت نظام را به ناکارآمدی متهم کنند، وظیفه رسانه‌ای حکم می‌کند زبان گویای مردم و پل ارتباطی آن‌ها با مسئولان باشد. بدون تردید ادای این وظیفه باید حرفه‌ای، هوشمندانه و به دور از عواطف و هیجانات فردی باشد.»


او درباره مجری برنامه "سلام تهران" و حواشی که در فضای مجازی به وجود آمده، گفت: «خانم قدسیه صالحی که از مجریان جوان و دغدغه‌مند سیما است، در برنامه "سلام تهران"، نتوانست بر اندوه و احساسات شخصی غلبه کند و بدون هماهنگی با سردبیر برنامه و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبرده منجر شد.»


کاربران بسیاری در این مورد واکنش نشان دادند. برخی از کاربران در حمایت از خانم مجری عنوان می‌کنند او حرف حق و حرف دل مردم را زده است و نباید توبیخ شود اما متاسفانه صدا وسیمای ایران در دست مدیران بی‌سواد و مغرض اداره می‌شود و حرف حق مساوی با برکناری و اخراج است. برخی دیگر از کاربران معتقدند اگر در ایران هر فردی جایگاه خود را بشناسد و در همان جایگاه فعالیت کند و در امور دیگر دخالت نکند مشکلات کشور حل می‌شود. این کاربران عنوان می‌کنند دیواری کوتاه‌تر از دولت وجود ندارد که همه به انتقاد از دولت می‌پردازند و همین افراد اگر جرات دارند از دولت جدید نیز انتقاد کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала