شخصیت‌شناسی از نحوه دست گرفتن گوشی موبایل +عکس

© AFP 2023 / Noah Bergerشخصیت‌شناسی از نحوه دست گرفتن گوشی موبایل
شخصیت‌شناسی از نحوه دست گرفتن گوشی موبایل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2021
اشتراک
نحوه دست گرفتن گوشی‌های موبایل‌ هوشمند، می‌تواند گویای شخصیت افراد باشد.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع پی بردن به شخصیت انسان‌ها از طریق نحوه در دست گرفتن گوشی‌های هوشمند مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
در این مطلب آمده است، اگر فردی گوشی را با یک دست نگه می‌دارد، او فردی با اعتماد به نفس و ریسک‌ پذیر است. این افراد بی‌گدار به آب نمی‌زنند و حتما از عقل و خرد برای رسیدن به نتایج دلخواه‌شان استفاده می‌کنند. قبل از تصمیمی درباره یک رابطه، ابتدا به خودشان زمانی برای تفکر اختصاص می‌دهند که آیا به آن شخص واقعا نیاز دارند یا نه. به همین دلیل خیلی‌ها به چنین اشخاصی منزوی می‌گویند که تنهایی را ترجیح می‌دهد.


اشخاصی هستند که با یک دست گوشی را نگه داشته و با دست دیگر با گوشی کار می‌کنند. این روش دست گرفتن گوشی دانش و معرفت فرد را نشان می‌دهد. این اشخاص فردی حساس، باهوش، معقول و محتاط هستند. آن‌ها قبل از انجام دادن هر کاری بار‌ها بررسی می‌کنند و در هر اتفاقی به دنبال دلیلش هستند و به همین دلیل به سختی فریب می‌خورند. در مسائل عاطفی عاقلانه رفتار نمی‌کنند‌ و بدون فکر تصمیم‌هایی می‌گیرید که گاهی اوقات به رابطه آسیب می‌رساند. از همه مهمتر این که در رابطه بیش از حد قضاوت‌گر هستند.


افرادی که از هر دو دست هم برای نگه داشتن و هم برای استفاده از گوشی استفاده می‌کنند، عاشق سرعت هستند و در تصمیم گیری‌ها سرعت عمل به خرج می‌دهند. خیلی راحت با شرایط جدید خودشان را همسان می‌کنند و در آن موقعیت مفید و موثر هستند. آنان در رابطه با مسائل عاطفی بازدهی چندان خوبی ندارند. به خاطر جسور و پر مدعا بودن نمی‌توانند به فردی که دوستش دارند نزدیک شوند و همین باعث ترس و دور شدن فرد مورد علاقه‌شان خواهد شد.


گروهی دیگر نیز هستند با یکی از دست‌ها گوشی را نگه داشته و با انگشت اشاره دست دیگر کار می‌کنند. این نحوه دست گرفتن گوشی برای اشخاصی با خلاقیت بالا است. ذهن این افراد پر از ایده‌های خوبی است که سعی دارند آن‌ها را در زندگی به کار گیرند و ترجیح می‌دهند تنها باشند تا بتوانند افکار خود را جمع کنند و یک اثر هنری برای شگفت زده کردن دیگران خلق کنند و معمولا موفق می‌شوند. در روابط عاطفی خلاقیت شما تبدیل به خجالت می‌شود. به همین دلیل نمی‌تواند در روابط خود پیشرفتی داشته باشد. اما هر شخصی که با وی آشنا می‌شود بدون شک عاشق شخصیت این افراد خواهند شد.
تعدادی از کاربران از دیدن این مطلب متعجب شدند و گروهی دیگر درستی این مطلب را نسبی خواندند. برخی از کاربران نیز شخصیت خود را مشابه شخصیت‌های تعریف شده دانستند. برخی از افراد بیان کردند از روی یک مشخصه اشخاص که با نحوه دست گرفتن گوشی همخوانی دارد، می‌توان به سایر مشخصه‌های افراد پی برد. یعنی یکی از مشخصات جز گروهی از خصلت‌های یک فرد است که همه آن مشخصه‌ها در وجود آن فرد گنجانده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала