ستاد مقابله با کرونا در ایران: در زنجیره سرد واکسیناسیون هیچ خللی ایجاد نشده است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ستاد مقابله با کرونا در ایران: در زنجیره سرد واکسیناسیون هیچ خللی ایجاد نشده است
ستاد مقابله با کرونا در ایران: در زنجیره سرد واکسیناسیون هیچ خللی ایجاد نشده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2021
اشتراک
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ایران اعلام داشت که در مورد زنجیره سرد واکسن‌ها "به طور جدی" کنترل‌ صورت می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ایران با اشاره به وجود ویروس دلتا در ۶۵ کشور دنیا از جمله ایران، تصریح کرد: این ویروس در کل کشور در حال چرخش است. بیشترین ابتلاء و مرگ و میر در دنیا متوجه برزیل و هند است. در کشور ما هم ۲۵ استان درگیر شده اند و تعداد شهرهای قرمز به ۱۴۳ شهر رسیده است.

رئیسی در خصوص قطع برق بیمارستان‌ها بیان داشت: اینکه با قطع برق، بیماران خفه می‌شوند. شایعه است و باید این قبیل موضوعات کذب را کنار گذاشت. ما برق‌های اضطراری و پشتیبان داریم. البته بنده از قطع برق دفاع نمی‌کنم، اما به مردم می گویم که چنین شرایطی در بیمارستان‌ها نیست که با قطع برق بیماران خفه شوند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ایران درباره وضعیت تأمین واکسن در این کشور تصریح کرد: در مورد زنجیره سرد واکسن‌ها نیز به طور جدی کنترل‌ها صورت می‌گیرد و این وضعیت تا سطح روستاهای کشور نیز وجود دارد. در زنجیره سرد واکسیناسیون هیچ خللی ایجاد نشده است.

وی افزود: سرعت واکسیناسیون بیشتر خواهد شد و از روز دوشنبه آینده از جمعیت ۶۸ سال به بالا واکسیناسیون را شروع خواهیم کرد. اما از مردم درخواست می‌کنم بدون دریافت پیامک و نوبت دهی اصلاً مراجعه نکنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала