خوانندگان دیلی میل معتقدند روسیه با دیدن ارتش آمریکا از خنده خواهد مرد

© AP Photo / Mindaugas Kulbisخوانندگان دیلی میل معتقدند روسیه با دیدن ارتش آمریکا از خنده خواهد مرد
خوانندگان دیلی میل معتقدند روسیه با دیدن ارتش آمریکا از خنده خواهد مرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2021
اشتراک
بیشتر خوانندگان یک نشریه انگلیسی با نتیجه گیری های وزارت دفاع امریکا درباره خطر جنگ هسته ای با روسیه و چین موافق نیستند.

به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان نشریه دیلی میل  به طور فعال در حال بحث درباره گزارش اخیرا منتشر شده توسط  پنتاگون در مورد خطر جنگ هسته ای جدید بر سر روسیه و چین هستند.

اکثر کاربران معتقدند  دولت جدید کاخ سفید مقصر این وضعیت است، نه روسیه و چین .

رزمایش نظامی با اس ۴۰۰ در جنوب روسیه در پاسخ به مانور ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2021
رزمایش نظامی با اس ۴۰۰ در جنوب روسیه در پاسخ به مانور ناتو

levis502 کاربر امریکایی می نویسد "ما اکنون ضعیف ترین دولت در طول تاریخ را داریم!" - را در نظر می گیرد.

برخی از کاربران متذکر شده اند که در حالی که روسیه و چین به فکر دفاع از خود هستند، ارتش آمریکا کارهای  دیگری انجام می دهد.

یکی از آنها نوشت: "وقتی ارتش و تفنگداران ما با دامن در خط مقدم ظاهر شوند، دشمن از خنده خواهد مرد".

کاربر دیگری توضیح داد: "در دنیای دلقک و دیوانه ای  که ما زندگی می کنیم ، چین و روسیه بدون داشتن سلاح های جدی سر خواهند کرد. آنها به راحتی می توانند با ضمیر" اشتباه " سربازان ما را صدا کنند و این برای از پای در آوردن آنها کافی است".

خواننده ای با نام مستعار YassieMan "یاسی مان"  یادآور شد که در زمان ترامپ جمهوری خواه ، ایالات متحده چندین سال جنگ نکرده بود اما "دموکرات ها جنگ را دوست دارند".

 بنوبه خود  کاربری با نام مستعار Man from Kent نوشته که نمی خواهد شستشوی مغزی شود.

وی توضیح داد: "ما چه کسی را دشمن می دانیم ؟ من در بیشتر دنیا با اکثر ملیت ها از جمله روس ها ، چینی ها و ایرانی ها کار کرده ام. همه آنها گشاده رو و مهربان هستند ".

وزارت دفاع آمریكا در ماه ژوئیه سندی را منتشر كرد كه طبق آن روسیه ، چین و كره شمالی به ساخت سلاح های هسته ای ادامه می دهند اما آمریكا طی بیش از یك دهه در مورد كاهش آنها مذاكره كرده است.

پیش از این مارک گانزینگر سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده گفته بود که پنتاگون مسیر نادرستی  برای رشد نیروهای مسلح آمریکا  انتخاب کرده است : این وزارتخانه در حال کاهش تعداد افراد ارتش خود بوده  و امیدوار است که فن آوری های جدید باعث افزایش کارآیی نیروهای مسلح نبرد ها شود اما  به عقیده این کارشناس اکنون ایالات متحده قدرت کافی برای دفع حمله دشمن ، مهار حمله هسته ای و محافظت از قلمرو آمریکا را نخواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала