تغییر شیوه نشستن رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مقابل رئیس جمهور منتخب +عکس

© Photo / IRNAتغییر شیوه نشستن رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مقابل رئیس جمهور منتخب
تغییر شیوه نشستن رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مقابل رئیس جمهور منتخب  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2021
اشتراک
حالت نشستنن عیسی کلانتری در مقابل ابراهیم رئیسی سوژه کاربران در فضای مجازی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش حواشی بسیاری پیرامون نحوه نشستن عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مقابل خبرنگاران عزادار، در فضای مجازی منتشر شده بود و در حالیکه کاربران شیوه نشستن عیسی کلانتری را نامتعارف و دور از ادب خواندند، وی در پاسخ به این حواشی عنوان کرد: «همیشه همین‌طور می‌نشینم؛ چرا باید عذرخواهی کنم.»


اما اکنون تصویر تازه‌ای از شیوه نشستن عیسی کلانتری در مقابل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران منتشر شده است که نشان می‌دهد شیوه نشستن او اصلاح شده است و مانند قبل با پاهای باز و حالت لمیده نمی‌نشیند. این موضوع مورد توجه کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است و کاربران در این‌باره تبادل نظر می‌کنند.


غالب کاربران ضمن اینکه طرز نشستن عیسی کلانتری را دور از ادب و توهین به مردم ایران می‌دانند عنوان می‌کنند اگر او در مقابل ابراهیم رئیسی کمی جمع‌تر نشسته است از ترس توبیخ می‌باشد و در حال تظاهر کردن به موقر بودن و احترام می‌کند.


کاربران عنوان می‌کند مردم باید در این موارد بیشتر از پیش حساسیت نشان دهند تا کمتر شاهد چنین رفتارهای توهین‌آمیز باشند. جمعی از کاربران نیز با تمسخر و کنایه به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند عیسی کلانتری برای توجیه کار خود گفت همیشه همین‌طور می‌نشینم پس چرا در مقابل رئیس جمهور منتخب مردم به شیوه‌ی همیشگی‌اش ننشت؟!

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала