واکنش کاربران به عرضه شکم‌بند ضد امواج الکترومغناطیس ایرانی

© Photo / Xiang Zhang group, Berkeley Lab/UC Berkeleyواکنش کاربران به عرضه شکم‌بند ضد امواج الکترومغناطیس ایرانی
واکنش کاربران به عرضه شکم‌بند ضد امواج الکترومغناطیس ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2021
اشتراک
شرکت‌های فناور ایران با استفاده از پارچه محافظ در برابر امواج الکترومغناطیس حاوی نانوذرات، شکم‌بندهای بارداری به بازار عرضه کردند.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت‌های فناوری در ایران موفق به تولید شکم‌بند بارداری حاوی نانوذرات شده است که دارای خاصیت محافظت در برابر امواج الکترومغناطیسی می‌باشد. با توجه به آسیب‌پذیر بودن مادران باردار و جنین آنها و در راستای حفظ سلامت آنها با بهره‌گیری از منسوجات پیشرفته مبتنی بر فناوری نانو، این شکم‌بند تولید شده است.

کاربری در این خصوص نوشت: شکم‌بند ضدامواج الکترومغناطیس ایرانی، پیشرفت ایران در نانو قابل تحسین هست.

به نقل از ایسنا، یکی از مزیت‌های این شکم‌بند ضدامواج ایرانی در مقایسه با محصولات مشابه خارجی در این است که محصول ایرانی فاقد ذرات نقره است و مستقیم با بدن تماس ندارد؛ همچنین شکم‌بندهای ایرانی امواج الکترومغناطیس را دفع و منعکس می‌کنند؛ درحالی‌که مکانیسم حفاظتی محصولات مشابه خارجی جذب امواج الکترومغناطیس است که این موضوع موجب ایجاد گرما در شکم‌بند می‌شود.

کاربری در این خصوص می‌نویسد: شکم‌بند محافظت از امواج الکترومغناطیس، ایده جالبیه اما کاش برای کل بدن یه چیزی درست میکردن.

این پارچه‌های ضدامواج الکترومغناطیس تاکنون علاوه بر اخذ تأییدیه از وزارت بهداشت و درمان ایران، موفق به کسب دو مدال طلا از جشنواره بین‌المللی اختراعات، گواهی مدال از سازمان مالکیت فکری و معنوی ملل متحد و کسب کاپ و دیپلم افتخار از دانشگاه رومانی شده‌ است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала