واکنش تند مجری برنامه تلویزیونی به قطعی مکرر برق +ویدئو

© Fotolia / Daniilantiq2010واکنش تند مجری برنامه تلویزیونی به قطعی مکرر برق
واکنش تند مجری برنامه تلویزیونی به قطعی مکرر برق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2021
اشتراک
محمد دلاوری مجری برنامه تلویزیونی در برنامه زنده به قطعی مکرر برق و جدول خاموشی شهر تهران انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، واکنش محمد دلاوری مجری محبوب برنامه "صرفا جهت اطلاع" و انتقاد شدید او به وضعیت قطعی‌های مکرر برق و جدول خاموشی‌ها در فضای مجازی منتشر شده است و بخشی از صحبت او مورد توجه کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.


دلاوری در صحبت‌های خود بیان کرده است، قطعی برق بسیار بی‌نظم و اعصاب خُردکن شده و گویا شرکت برق با مردم لج کرده است.
وی در ادامه افزود: «هنگامی که همکارانش تماس گرفتند تا با سخنگوی صنعت برق مصاحبه کنند، به آن‌ها گفته شد که به زودی بیانیه‌ای درباره قطعی‌های برق صادر خواهند کرد.»


محمد دلاوری در ادامه اظهاراتش با مطرح کردن سوالی گفت: «سخنگوی صنعت برق چه وظیفه‌ای مهم‌تر از پاسخگویی به مردم و شفاف‌سازی می‌تواند داشته باشد؟ وی در ادامه به جداول زمان خاموشی اشاره کرد و رنگ‌بندی‌های آن را پیچیده و غیرقابل فهم خوانده و کشیدن آن را به کشیدن با مداد رنگی ۳۶ رنگ تشبیه کرده است. در حالی که ساعات قطعی برق هیچکدام طبق زمانبندی همان جداول صورت نگرفته است.»

View this post on Instagram

A post shared by امید (@omidtahan)


تعدادی از کاربران از مجری برنامه تهران ۲۰ که از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود تشکر و قدردانی کردند. تعدادی دیگر ابراز امیدواری کردند که کاش مسئولین صدای مردم را از طریق این برنامه تلویزیونی شنیده باشند. عده‌ای نیز بیان کردند، قطعی مکرر برق موجب وخیم شدن و فوت شدن بیماران کرونایی بر اثر نرسیدن اکسیژن کافی به آن‌ها شده است. جمعی از کاربران با انتقاد شدید نسبت به وضعیت پیش آمده واکنش نشان دادند و خواستار رسیدگی به این اوضاع آشفته شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала