سبزیجات ایده آل برای کاهش وزن را بیشتر مصرف کنید

© Fotolia / Mimagephotosسبزیجات ایده آل برای کاهش وزن را بیشتر مصرف کنید
سبزیجات ایده آل برای کاهش وزن را بیشتر مصرف کنید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2021
اشتراک
سبزیجات به دلیل کم کالری بودن از جمله غذاهای موثر در کاهش وزن هستند، در این میان کلم بروکلی، فلفل، هویج و کاهوی بیشتری مصرف کنید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از "پاپ شوگر"، کتی کوفال و لونلی فریمن متخصصان تغذیه در مورد تفاوت سبزیجات خام و پخته گزارشی تهیه کردند و بهترین ها را برای کاهش وزن نام بردند.

دندان مصنوعی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
بی‌دندانی، عارضه لاغری

نویسندگان این مقاله خاطر نشان کردند که کالری سبزیجات خام نسبت به سبزیجات پخته شده کالری کمتر دارد و همچنین دارای ویتامین B و C زیادی هستند، اما این تفاوت از نظر سلامتی و کاهش وزن ناچیز است. کوفال خاطر نشان کرد: "شما می توانید سبزیجات را به شکل دلخواه خود مصرف کنید، هر نوع سبزیجات بهتر از کربوهیدرات ها است."

وی افزود: سبزیجاتی که محتوای نشاسته کمتری هستند: کلم بروکلی، سبزیجات برگ دار، فلفل، هویج، کاهو، گوجه فرنگی، کدو سبز و گل کلم - در مبارزه با چاقی مفیدتر هستند. کالری آنها کمتر از سیب زمینی یا ذرت بسیار کمتر است.

این متخصص هشدار داد: برای جلوگیری از افزایش میزان کالری، نباید سبزیجات را در روغن پخت و یا با پنیر یا محصولات لبنی مصرف کرد. برای سس سالا ، از سرکه یا آب لیمو استفاده کنید، سبزی های دیگر یا ادویه جات ترشی جات را اضافه کنید، سبزیجات را روی کاغذ روغنی یا قالب های سیلیکون سرخ کنید.

کوفال هشدار داد که یک رژیم غذایی حاوی سبزیجات بدون نشاسته به شما کمک می کند تا به سرعت لاغر شوید، اما مشکلات جدی برای بدن به همراه خواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала