پلنگی هندی در پی حمله به یک کودک قربانی قتل عامی وحشیانه شد

© Sputnik / Ramil Sitdikovپلنگی هندی در پی حمله به یک کودک قربانی قتل عامی وحشیانه شد
پلنگی هندی در پی حمله به یک کودک قربانی قتل عامی وحشیانه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2021
اشتراک
ساکنین روستایی در هند یک پلنگ را که به یک کودک حمله کرده بود، به طرز فجیعی کشتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تایمز آو اندیا، در دهکده سورانای ایالت راجستان هند، یک پلنگ در پی حمله به یک کودک قربانی یک قتل عام وحشیانه شد.

مرگ دردناک پلنگ ایرانی در آتش‌سوزی کوه حاتم + عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
مرگ دردناک پلنگ ایرانی در آتش‌سوزی کوه حاتم + عکس

اهالی روستا روز دوشنبه ۵ ژوئیه حیوان را محاصره و با چوب به صورت وحشیانه به قتل رساندند. حتی جنگل بانان و افسران پلیس که در محل حادثه حاضر شده بودند نیز نتوانستند جمعیت را پراکنده کنند.

گفته می شود، که پلنگ جوان از جنگل بیرون آمده و در یک مزارع گندم پنهان شده بود، که توسط مردم محلی دیده شد و هنگامی که مردم او را محاصره کرده بودند، او بر یک پسر یورش برد و او را زخمی کرد و پس از آن مردم حیوان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و کشتند.

به گفته بیورام چوداری جنگلبان، اهالی روستا از فرار پلنگ به جنگل جلوگیری کردند.

به نوبه خود، روستاییان گفتند، که حیوانات وحشی در منطقه تهدیدی همیشگی برای مردم و به ویژه کودکان است. یکی از اهالی روستا گفت: خدمات جنگل داری باید اطمینان حاصل کند که حیوانات زندگی عادی در جنگل ها دارند تا در جستجوی غذا به شهرک ها نزدیک نشوند.

یادآوری می کنیم، که پیش از این گزارش شده بود که یک پلنگ در شهر ناشیک ایالت ماهاراشترای هند سگی را که در ایوان خانه خوابیده بود، با خود برد. تصاویر دوربین مدار بسته نشان می دهد که چگونه درنده سگ را می گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала