ازدحام شدید جمعیت در افتتاحیه یک فروشگاه برای دیدن بازیگر سینما +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ازدحام شدید جمعیت در افتتاحیه یک فروشگاه برای دیدن بازیگر سینما
ازدحام شدید جمعیت در افتتاحیه یک فروشگاه برای دیدن بازیگر سینما  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2021
اشتراک
سیل عظیم طرفداران محمدرضا گلزار در یک افتتاحیه برای دیدن او، با واکنش‌های فراوان کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئوهایی از لحظه پیاده شدن محمدرضا گلزار، بازیگر سینمای ایران از خودروی لوکسش و حرکت او به سمت فروشگاه هایپر خودرو برای افتتاحیه فروشگاه در فضای مجازی منتشر شده است که در فاصله پیاده شدن او تا رسیدن به محل موردنظرش در فروشگاه، جمعیت بسیار زیادی از طرفدارانش او را همراهی می‌کنند و برای گرفتن عکس با او تلاش می‌کنند.

با انتشار این ویدئوها در صفحات اجتماعی بسیاری از کاربران به شلوغی، عدم رعایت فاصله‌ی اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی واکنش نشان دادند و عنوان می‌کنند در حالی که در پیک پنجم کرونا به سر می‌بریم این ازدحام صورت گرفته است تا طرفداران یک بازیگر با هنرپیشه‌ی محبوبشان عکس یادگاری بگیرند، آیا این رفتار باعث شیوع بیشتر کرونا نخواهد شد؟! آیا کادر درمان توانایی مقابله‌ی بیش از این را با این ویروس دارند؟!
جمعی از کاربران مقصر اصلی این اتفاق را افرادی می‌دانند که برای افتتاحیه فروشگاه این هنرپیشه را دعوت کردند که زمینه‌ساز چنین شلوغی و ازدحام شدید شود. جمعی از کاربران اما مقصر این اتفاق را خود مردم می‌دانند که با وجود اینکه از شرایط اپیدمی کرونا مطلع هستند این چنین سهل‌انگاری می‌کنند. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند اگر برای این مراسم به صورت دقیق برنامه‌ریزی می‌شد و تدارکات لازم صورت می‌گرفت چنین اتفاق نمی‌افتاد. و اما عده‌ای از اینکه به شدت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و گروهی از مردم به شرایط موجود، وضعیت کادر درمان و موارد مهم این چنینی بی‌توجه‌اند افسوس می‌خورند.
View this post on Instagram

A post shared by Film_clip_ax (@film_clip_ax)

محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده و مجری مطرح کشورمان روز گذشته در مراسم افتتاحیه هایپر خودرو شرکت کرد که با سیل عظیمی از طرفدارنش رو به رو شد. حمدرضا گلزار بازیگر، خواننده و مجری مطرح کشورمان روز گذشته در مراسم افتتاحیه هایپر خودرو شرکت کرد که با سیل عظیمی از طرفدارنش رو به رو شد.محمدرضا گلزار با حضورش در مراسمی با استقبال شدید طرفدارانش روبرو شده است.این درحالیست که در پیک پنجم کرونا به سر می بریم و با توجه به جمعیت عظیمی که به دیدن محمدرضا گلزار آمده اند باعث شیوع ویروس کرونا می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала