فروشنده سوالات تقلبی کنکور سراسری ایران دستگیر شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فروشنده سوالات تقلبی کنکور سراسری ایران دستگیر شد
فروشنده سوالات تقلبی کنکور سراسری ایران دستگیر شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2021
اشتراک
شخصی که در کانال تلگرامی اقدام به فروش سوالات تقلبی کنکور سراسری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، ماموران با یک کانال تلگرامی که اقدام به تبلیغ برای فروش سئوالات کنکور سراسری می کرد مواجه و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی هویت گرداننده کانال را شناسایی کرده و پس از تحت نظر قرار دادن چندین روزه تحرکاتش، ضمن اطمینان از انجام فعالیت مجرمانه از سوی او، با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را در منطقه "قزلحصار" دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

هشدار پلیس فتا به دانش آموزان و داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2021
هشدار پلیس فتا به دانش آموزان و داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ +ویدئو، عکس

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم به صراحت به کلاهبرداری از 100 نفر از دانش آموزان تحت عنوان فروش سوالات کنکور از طریق کانال تلگرامی اش اقرار کرد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به همراه نامبرده به مراجع قضائی ارسال شد. با دستور مقام قضائی کانال تلگرامی این متهم مسدود شد.

سردار محمدیان در پایان بر نظارت دائم خانواده ها بر رفتار کودکان و نوجوانان در فضای مجازی تاکید کرد و یادآور شد: شهروندان می توانند برای دریافت هشدارها و مطالب آموزشی در حوزه نحوه کلاهبرداری های مجازی به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolicce.ir مراجعه کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала