شوخی کرونایی کمدین ایرانی با برخی مسئولین +ویدئو

© Photo / Pixabayشوخی کرونایی کمدین ایرانی با برخی مسئولین
شوخی کرونایی کمدین ایرانی با برخی مسئولین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2021
اشتراک
حسن ریوندی در برنامه هم‌رفیق با کنایه و طنز درباره اختلاف کرونای مردم و مسئولین صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته حسن‌ ریوندی میهمان شهاب حسینی در برنامه هم‌رفیق بود که شوخی او با برخی مسئولین، واکنش کاربران و طرفدارانش را در صفحات اجتماعی به همراه داشته است.


 حسن ریوندی می‌گوید: ما در کشور ایران دو نوع کرونا داریم. یکی کرونای مردم و دیگری کرونای مسئولین. وی در تعریف کرونای مردم گفت: کرونای مردم کرونایی است که از ۳ یا ۴ روز تا ۱ یا ۲ ماه طول می‌کشد و تعدادی هم لباس آخرت را می‌پوشند و فوت می‌کنند.


کرونای مسئولین نوعی دیگر از کروناست که در اخبار اعلام می‌کنند فلان مسئول دچار بیماری کرونا شده است اما سه روز طول نمی‌کشد آن مسئول با لبخند در تلویزیون حاضر می‌شود و می‌گوید به هول
قوه الهی و دعای شما مردم ویروس کرونا را شکست دادم اما ما که برای کسی دعا نکردیم و این‌گونه خنده بر لب‌های شهاب حسینی او را مجبور به خنده کرد


جمعی از کاربران حسن ریوندی را بهترین مرد استندآپ کمدین ایران خواندند و تعدادی نیز در حال خندیدن، صحبت‌های وی را تایید کردند. برخی نیز با بد بینی حسن ریوندی را به همکاری با دولت جمهوری اسلامی ایران برای گفتن چنین سخنانی متهم کردند‌ تا از دولت ستیزی مردم با مسئولین بکاهند. عده‌ای دیگر با واکنش به شوخی‌های دوپهلو حسن ریوندی بیان کردند که این یک سبک سخن‌ وری در طنز است و دلیل بر هم‌دستی با گروه و ارگانی خاص نیست. حسن ریوندی همیشه صداقت داشته و همراه با مردم گام برداشته است اما برخی از کاربران در واکنش به صحبت ریوندی که خود را مردم عادی خوانده بود، وی را متهم به گرفتن مبلغ زیاد بابت تبلیغات کرده‌اند و بیان کردند، چطور خود را مردم عادی می‌خواند. ریوندی حتی برای حضور در برنامه هم‌رفیق پول دریافت کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала