پیش بینی میلیاردر افسانه ای آمریکایی از بیماری همه گیر جدید

© REUTERS / Phil Nobleپیش بینی میلیاردر افسانه ای آمریکایی از بیماری همه گیر جدید
پیش بینی میلیاردر افسانه ای آمریکایی از بیماری همه گیر جدید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2021
اشتراک
وارن بافت، ویژگی اصلی غیرقابل پیش بینی بودن بیماری های همه گیر را به عنوان عامل تأثیرگذار بیشتر بر مشاغل کوچک می بیند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CNBC، سرمایه گذار و مدیر عامل شرکت Berkshire Hathaway، وارن بافت میلیاردر معروف، چشم انداز اقتصاد و بیماری همه گیر را وخیم می بیند. وی ویژگی اصلی غیرقابل پیش بینی بودن بیماری های همه گیر را به عنوان عامل تأثیرگذار بیشتر بر مشاغل کوچک می بیند.

تخمین پایان همه‌گیری کرونا از سوی بیل گیتس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2021
تخمین پایان همه‌گیری کرونا از سوی بیل گیتس

وارن بافت گفت: "بیماری همه گیر هنوز تمام نشده. منظور من از نظر غیرقابل پیش بینی بودن این بیماری است. همه این مشکلات بسیار غیرقابل پیش بینی بود ، اما برای اکثر مردم و شرکت ها نتیجه خوبی نداشت،  وی صنعت فروش خودرو را به عنوان نمونه به عنوان یک بیزینس متضرر می بیند".
این میلیاردر بزرگترین عبرت آموخته شده از بیماری همه گیر را درک این مطلب می داند که دنیا چگونه می تواند برای شرایط اضطراری که ناگزیر اتفاق می افتد آماده نباشد: "من فهمیدم که مردم آنقدر که فکر می کنند، نمی دانند. اما مهمترین چیزی که یاد خواهید گرفت این است که باید یک بیماری همه گیر اتفاق می افتاد ، و این بدترین چیزی نیست که می توان تصور کرد، احتمالا وقایع بدتر اتفاق می افتاد".
این سرمایه گذار تأكید كرد كه جامعه باید خود را برای چیزهایی كه هنوز وجود ندارند آماده كند، اما دیر یا زود اتفاق می افتد. به عنوان مثال، او اطمینان دارد که بیماری همه گیری دیگری رخ خواهد داد:"ما می دانیم که یک تهدید هسته ای، شیمیایی، بیولوژیکی و در حال حاضر سایبری وجود دارد. هر كدام از آنها مشکلات وحشتناكی برای ما ایجاد می کنند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала