شرایط ثبت نام جاماندگان یارانه اعلام می‌شود + عکس

© Photo / IRNAشرایط ثبت نام جاماندگان یارانه اعلام می‌شود + عکس
شرایط ثبت نام جاماندگان یارانه اعلام می‌شود + عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
اشتراک
به زودی شرایط مربوط به ثبت‌نام متقاضیان یارانه در ایران، از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، اطلاعیه‌ای از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شده است که در آن آمده است بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰ و آیین مصوب دولت کسانی که در سال ۱۳۹۳ از ثبت‌نام یارانه‌ها جا مانده یا افرادی که خانواده آنها یارانه‌بگیر نبوده اما با ازدواج از خانواده جدا شده‌اند چنانچه متقاضی دریافت یارانه هستند می‌توانند طبق شرایطی که اعلام خواهد شد برای ثبت‌نام اقدام کنند.

با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا و نگرانی‌های جدی در این خصوص، شرایط ثبت‌نام جاماندگان یارانه پس از هماهنگی‌های لازم با ستاد ملی کرونا اعلام می‌شود. و تا اعلام شرایط از سوی این وزراتخانه، افراد متقاضی ثبت‌نام یارانه، از مراجعه حضوری به این وزارتخانه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها خودداری کنند. همچنین بنابر این اطلاعیه؛ پس از هماهنگی‌های لازم با ستاد کرونا نحوه مراجعه حضوری به مراکز مربوطه برای ثبت‌نام در شهرهایی که خطر گسترش کرونا وجود نداشته باشد اعلام می‌شود.

نظرات کاربران درباره ثبت‌نام مجدد یارانه‌ها متفاوت است. برخی خوشحالند که می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و یارانه دریافت کنند و برخی با کنایه و گلایه عنوان می‌کنند مگر کسانی که یارانه می‌گیرند یارانه‌شان چقدر است و با آن چه کاری می‌توانند انجام دهند. کاربرانی نیز دلیل ثبت‌نام مجدد یارانه‌ها را، انتخابات ریاست جمهوری در ایران می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала