پوتین: غرب می فهمد که در جنگ جهانی سوم پیروز نخواهد شد

© Sputnik / Sergei Savostyanov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: غرب می فهمد که در جنگ جهانی سوم پیروز نخواهد شد
پوتین: غرب می فهمد که در جنگ جهانی سوم پیروز نخواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه در جریان گفتگوی آنلاین با شهروندان روسیه اعلام کرد اقدام تحریک آمیز ایالات متحده آمریکا و انگلیس در آبهای سرزمینی روسیه نمی توانست به جنگ جهانی سوم منجر شود، زیرا غرب متوجه است که قادر به پیروزی در چنین جنگی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، پوتین گفت: "حتی اگر این کشتی را غرق می کردیم (Defender) ، دنیا در آستانه جنگ جهانی سوم قرار نمی گرفت ، زیرا کسانی که این کارها  را می کنند می دانند که در این جنگ نمی توانند پیروز شوند - این یک نکته بسیار مهم است. من فکر نمی کنم که ما باید از چنین پیشرفت رویداد هایی که شما در مورد آن صحبت می کنید خوشحال باشیم اما حداقل می دانیم برای چه می جنگیم. ما برای خودمان ، برای آینده خود در سرزمین خود می جنگیم. ما از هزاران کیلومتر دورتر با پرواز یا از طریق آب نیامدیم. آنها به مرزهای ما آمدند و حریم دریای سرزمینی ما را نقض کردند".

پوتین درباره رزمایش در اوکراین: آنها  به مرزهای ما چسبیده اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
پوتین درباره رزمایش در اوکراین: آنها به مرزهای ما چسبیده اند

رئیس جمهور روسیه همچنین درباره رزمایش دریایی کشورهای ناتو تحت عنوانSea Breeze ، که در قسمت اوکراین در دریای سیاه در حال انجام است، اظهار نظر کرد.

پوتین گفت: "نگاه كنید: آنها در مورد اینكه ما در نزدیكی مرزهای اوكراین در حال انجام رزمایش  در سرزمین خود بودیم، سر و صدا كردند. من به وزارت دفاع دستور دادم كه اگر كسی نگران است بی سر و صدا رزمایش خود را به پایان برساند و نیروها را خارج کند. ما این كار را كردیم اما به جای پاسخ مثبت به این و گفتن اینکه : "خوب ، ما واکنش شما را نسبت به نارضایتی ما را درک کردیم"  در مقابل چه کردند؟ آنها به مرزهای ما فشار آورده و به آن چسبیدند.

شایان ذکر است که روز 23 ژوئن، ناوشکن نیروی دریایی انگلیس به نام  Defender از مرز آبی روسیه عبور کرده و به  اندازه سه کیلومتر وارد آبهای روسیه در نزدیکی دماغه فیولنت (کریمه) شد. کشتی انگلیسی پس از آنکه کشتی گشت مرزبانی روسیه آتش هشدار دهنده گشود و هواپیمای روسی سوخو 24 ام  بمباران هشدار دهنده ای را انجام داده و چهار بمب اوفاب ـ 250   (OFAB-250)  را به مسیر حرکت ناوشکن انگلیسی پرتاب کرد، آبهای روسیه را ترک کرد

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала