سناتور آمریکایی: سران ایران به ضعیف بودن بایدن پی برده اند

© REUTERS / Jonathan Ernstسناتور آمریکایی: سران ایران به ضعیف بودن بایدن پی برده اند
سناتور آمریکایی: سران ایران به ضعیف بودن بایدن پی برده اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
اشتراک
یک سناتور آمریکایی در گفت‌وگویی با شبکه فاکس نیوز اذعان کرد که ایران روز به روز در حال قوی‌تر شدن است و تهران متوجه شده که جو بایدن، رئیس جمهور امریکا آدم ضعیفی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی سه‌شنبه شب در گفت‌وگویی با فاکس نیوز با طرح اتهام اینکه ایران  به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است تا جهان را به گروگان بگیرد، هدف دیگر جمهوری اسلامی را نابودی اسرائیل عنوان کرد.

ادامه مذاکرات سیاسی چین و عراق  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
ادامه مذاکرات سیاسی چین و عراق

وی در این زمینه گفت: آن‌ها در مسیر رسیدن به تمامی این اهداف قرار دارند مگر آنکه ما اصلاحاتی انجام دهیم. من هیچوقت بیشتر از الان‌ نگران جنگ میان ایران و اسرائیل نبوده‌ام.

گراهام ادامه داد: اسرائیل در موقعیت بدی است. پیش از اقدام (علیه ایران) تا چه مدت دیگر انتظار می‌کشند؟ فکر نمی‌کنم که اسراییل بتواند برای تامین امنیت خود به ایالات متحده اعتماد کند.

وی با اشاره به اینکه "ایرانی‌ها در حال بازی دادن بایدن هستند" افزود: سران ایران متوجه شده‌اند که بایدن ضعیف است‌. بایدن با نشان دادن ضعف دارد جهان را به مکانی به شدت خطرناک‌تر تبدیل می‌کند.

این سناتور آمریکایی در انتها گفت: ما فرصت مهار ایران را داریم اما آن‌ها هر روز قوی‌تر می‌شوند چراکه بایدن ماهیت خطر را درک نمی‌کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала