وضعیت باورنکردنی یک کارگر در گرمای غیرقابل تحمل عسلویه +ویدئو

© AP Photo / Ebrahim Norooziوضعیت باورنکردنی یک کارگر در گرمای غیرقابل تحمل عسلویه
وضعیت باورنکردنی یک کارگر در گرمای غیرقابل تحمل عسلویه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
اشتراک
یک کارگر بخش صنعتی در عسلویه با انتشار یک ویدئو از وضعیت بد کار و گرمای غیرقابل تحمل هوا گلایه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از کارگران بخش صنعتی در عسلویه یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که سبب تعجب و نگرانی کاربران شده است.

او در این ویدئو کلاه ایمنی ‌خود را از سر برمی‌دارد و دستمالی را که دور سر خود بسته بود را بیرون می‌آورد و نشان می‌دهد که تا چه میزان در این گرما عرق کرده است. او همچنین از شدت گرما، آبی که در کفش‌هایش جمع شده است و لباسش که از عرق خیس شده بود را نیز نشان می‌دهد.
کاربران بسیاری که در شهرهای شمالی ایران زندگی می‌کنند عنوان می‌کنند برای ما قابل باور نیست که در جنوب ایران مردم چنین گرمایی را تحمل می‌کنند و علاوه بر این مشکلات قطعی برق را نیز متحمل می‌شوند. این کاربران به حقوق‌های پایین این کاربران اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند در حالیکه کارگران زحمت اصلی کار را به عهده دارند حقوق و مزایای آنان از مهندسین پروژه‌ها بسیار پایین‌تر است.
جمعی از کاربران به حقوق و مطالبات کارگران بسیاری اشاره می‌کنند که در این شرایط بد اقتصادی دستمزد کار خود را هم نمی‌گیرند. کاربران به سختی کار، شرایط آب و هوایی و آلودگی‌های ناشی از تاسیسات صنعتی اشاره می‌کنند و معتقدند در حق کارگران اجحاف می‌شود و به حقوق آنان رسیدگی نمی‌شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала