واکنش و گریه مردم کره‌ شمالی از لاغر شدن رهبرشان +عکس

© REUTERS / Damir Sagoljواکنش و گریه مردم کره‌ شمالی از لاغر شدن رهبرشان
واکنش و گریه مردم کره‌ شمالی از لاغر شدن رهبرشان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
اشتراک
شهروندان کره‌ شمالی از از وضعیت جسمانی "کیم جونگ اون" ابراز نگرانی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، تلویزیون رسمی کره شمالی گزارشی از مصاحبه با شهروندان این کشور پخش کرده است که نسبت به لاغر شدن "کیم جونک اون"، رهبر این کشور که در نشست عمومی اخیر حزب کارگران حاکم حاضر شده بود، ابراز نگرانی شدید کردند و این موضوع مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفته است.

شهروندان مورد مصاحبه، از دیدن تصاویر کیم جونگ اون اشک ریختند و عنوان کردند از کاهش وزن شدید کیم قلب‌هایشان شکست. اما تلویزیون رسمی این کشور هیچ توضیحی درباره کاهش وزن و وضعیت جسمانی کیم ارائه نداد. در گزارش‌های خبری آمده است این کاهش وزن بین ۱۰ تا ۲۰ کیلوگرم است و وزن قبلی کیم ۱۴۰ کیلوگرم بوده است. این موضوع به گمانه‌زنی‌های پیشین که گفته می‌شد این کاهش وزن ناشی از رنج‌های مربوط به بیماری خطرناک کیم و تلاش او برای بهبودی وضعیت سلامتی‌اش است دامن زده است و بار دیگر این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.
کاربران بسیاری از غمگینی مردم کره‌ شمالی بخاطر لاغری رهبرشان متعجب هستند و این موضوع را ناباورانه می‌دانند. این کاربران معتقدند اگر وضعیت سلامتی کیم خوب باشد این مردم از قبل بیچاره‌تر می‌شوند و بیش از پیش تحت سلطه‌ی او خواهند بود. اما جمعی از کاربران بر این باورند که مردم کره شمالی رهبرشان را با همین وضعیت حکومتی دوست دارند و نگران سلامتی او هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала