دموکرات های آمریکا خواستار افزایش بودجه تسلیحاتی شدند

© Photo / Wikipediaدموکرات های آمریکا خواستار افزایش بودجه تسلیحاتی شدند
دموکرات های آمریکا خواستار افزایش بودجه تسلیحاتی شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
اشتراک
سناتورهای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا خواستار افزایش ۱.۷ میلیارد دلاری بودجه در حوزه خرید تسلیحات و کاهش بودجه ۱.۶ میلیارد دلاری در حوزه تحقیق، توسعه، آزمایش و ارزیابی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان ایالات متحده روز سه شنبه پیش‌ نویس لایحه بودجه پیشنهادی خود برای پنتاگون را ارائه کرد که در آن برای لایحه بودجه پیشنهادی جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، یک افزایش ۱.۷ میلیارد دلاری در بخش تهیه و خرید تسلیحات و همچنین یک کاهش بودجه ۱.۶ میلیارد دلاری در حوزه تحقیق، توسعه، آزمایش و ارزیابی پیش بینی شده است.

واشنگتن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2021
گزارش و تحلیل
واشنگتن همزمان با مذاکرات برجام، تهران را تهدید کرد

در مجموع، لایحه بودجه نظامی ۷۰۵،۹۳۹ میلیارد دلاری آمریکا برای سال مالی ۲۰۲۲ نسبت به بودجه نظامی سال ۲۰۲۱ یک افزایش ۹.۹۷۸ میلیارد دلاری را نشان می‌ دهد. این در حالی است که لایحه بودجه پیشنهادی بایدن بالغ بر ۷۱۵ میلیارد دلار است.

گفته می‌ شود که پیش‌ نویس این لایحه که از سوی قانون گذاران دموکرات ارائه شد، مورد تأیید لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده است.

بتی مک کالوم رئیس کمیته دفاعی مجلس نمایندگان ایالات متحده، نیز روز سه شنبه در بیانیه‌ ای اعلام کرد که قانون گذاران دموکرات آمریکا باید به پشتیبانی از سرمایه‌ گذاری‌ های مهم در نوین سازی (بخش نظامی) برای افزایش قدرت کشور ادامه دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала