انتقاد کیم جونگ اون از مقامات در کوتاهی در مبارزه با کرونا

© photo: courtesy of ТАСС/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر انتقاد کیم جونگ اون از مقامات در کوتاهی در مبارزه با کرونا
انتقاد کیم جونگ اون از مقامات در کوتاهی در مبارزه با کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
اشتراک
تلویزیون دولتی کره شمالی گزارش می دهد که کیم جونگ اون مقامات را به دلیل اشتباه در مبارزه با بیماری همه گیر انتقاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آژانس تلگراف مرکزی کره شمالی (CTAC) اعلام کرد: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در دومین نشست گسترده دفتر سیاسی حزب کارگران کره شمالی، مقامات عالی رتبه را به دلیل "حادثه جدی" به عنوان بخشی از تلاش ضد اپیدمی سراسری که تهدیدی برای امنیت مردم و کشور محسوب می شود، مورد انتقاد قرار داد.

آمریکا از کره شمالی خواست تا شهروندان ربوده شده را آزاد کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
آمریکا از کره شمالی خواست تا شهروندان ربوده شده را آزاد کند

کیم جونگ اون مقامات ارشد را به بی توجهی به وظایف خود متهم کرده است.

دبیرکل اظهار داشت که مقامات مسئول ملی، از تصمیمات مهم حزب در روند ایجاد اقدامات سازمانی، مادی و علمی و فنی مطابق با الزامات طولانی مدت سیستم فوق العاده ضد اپیدمی ملی به آماده شدن برای بحران بهداشت جهانی، غفلت کرده اند و این باعث یک حادثه جدی که ایجاد یک بحران بزرگ برای امنیت دولت و مردم آن است، شده است؛ در این راستا عواقب جدی در انتظار افراد مسئول است.

تلویزیون دولتی کره شمالی مشخص نکرد که اشتباه مقامات چیست؟ کیم جونگ اون با اشاره به بی مسئولیتی "مزمن" و ناتوانی مقامات عالی رتبه، از حزب خواست تا در همه جا با "نقص ایدئولوژیک" و انواع عوامل منفی که در میان مقامات یافت می شود مبارزه کند.

دبیرکل به طور جدی از تجربی گرایی، عادت حل همه مسائل در ۵ دقیقه و تفکر منسوخ شده، که در همه جا در میان مقامات عالی رتبه یافت می شود، انتقاد کرد.

گزارش شده است که در جلسه دفتر سیاسی "مسائل سازمانی"، از جمله انتخاب اعضای جدید دفتر سیاسی و اعضای کاندیدا، اعضای کمیته دائمی دفتر سیاسی و همچنین دبیران کمیته مرکزی حزب حل شد.

کره شمالی رسما اعلام کرد که به ویروس کرونا آلوده نشده است، اما همچنان به کنترل شدید مرزها و اقدامات ضد ویروسی در قلمرو خود ادامه می دهد.

کره شمالی اخیراً خواستار "حداکثر هوشیاری" در برابر ویروس کرونا در میان نگرانی ها در مورد گسترش جهانی نوع بسیار آلوده دلتا شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала