انتقاد از طرز نشستن رئیس سازمان محیط زیست در مقابل بانوان خبرنگار +ویدئو، عکس

© Sputnik / Shiva Abshenasدکتر عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور ایران و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست جمهوری اسلامی ایران
دکتر عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور ایران و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست جمهوری اسلامی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
اشتراک
نحوه‌ی نشستن عیسی کلانتری در مقابل بانوان خبرنگاری که از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس بودند با انتقادات کاربران و فعالان مدنی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ی گذشته خبر درگذشت ۲ بانوی جوان خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران، بازتاب گسترده‌ای به همراه داشت. به دنبال این حادثه عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست برای ابراز همدردی خود را به ارومیه رساند و در جمع خبرنگاران حادثه دیده حاضر شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от پایگاه خبری صدای ملت (@sedayemelat_ir)

اما طرز نشستن وی در مقابل بانوان خبرنگاری که از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس بودند سوژه کاربران، منتقدان و فعالان مدنی در ایران شد و واکنش‌های شدیدی در رسانه‌های اجتماعی بوجود آورد. عیسی کلانتری در حالی روی صندلی در مقابل بانوان خبرنگاری لم داده بود که زینب رحیمی، از حادثه دیدگان این سانحه، در مقابل او اشک می‌ریخت و با صدای لرزان از حادثه می‌گفت و تعدادی بادیگارد نیز به دور او جمع شده بودند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Independent Persian (@indypersian)

در حالیکه خبرهایی مبنی بر آسیب‌دیدگی کمر عیسی کلانتری در توضیح نحوه‌ی نشستن وی در فضای مجازی منتشر می‌شود اما این مسئله همچنان با انتقادات فراوانی روبرو است‌. بسیاری از کاربران طرز نشستن رئیس سازمان محیط زیست را دور از ادب خواندند و عنوان می‌کنند در مقابل این بانوان عزادار، او می‌بایست می‌ایستاد. این کاربران معتقدند زبان بدن از هر سخنی گویاتر است و این رفتار توجیه‌پذیر نیست.

گروهی از کاربران نیز نحوه‌ی نشستن کلانتری را ناشی از بی‌تفاوتی او نسبت به این موضوع می‌دانند و عنوان می‌کنند در ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی هیچ اثری از ابراز همدردی دیده نمی‌شود و بسیار جای تاسف دارد‌ که مسئول یک مملکت با چنین استایل و رفتاری در میان شهروندان ظاهر شود و نسبت به آنان بی‌تفاوت باشد‌. بسیاری از کاربران به خاطر رفتار کلانتری به تندی از مسئولان ایرانی انتقاد کردند و عنوان می‌کنند در حالیکه این افراد از جیب مردم ارتزاق می‌کنند اما به مردم بی‌تفاوت و کم‌توجه هستند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от شهر زیبای من شهسوار | تنکابن (@tonekabon.ir)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала