توهین مدیر ارشد وزارت بهداشت به منتقدان واکسیناسیون +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / امروز ۲ میلیون دُز واکسن کرونا وارد ایران شد
امروز ۲ میلیون دُز واکسن کرونا وارد  ایران شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
اشتراک
سخنگوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ایران به خاطر توهین و ناسزا گفتن به منتقدان اوضاع واکسیناسیون در ایران، مورد سرزنش و انتقاد جمع گسترده‌ای از کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، کیانوش جهانپور، مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت ایران، در پست توئیتری‌اش کسانی را که از وزارت بهداشت درباره چگونگی تهیه واکسن کرونا انتقاد کردند را با استناد به سخنان علی شریعتی "پفیوزان تاریخ" خواند، این موضوع مورد انتقاد کاربران بسیاری قرار گرفته است و واکنش‌های بسیاری به دنبال داشته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Dr. Reyhaneh Daneshvar (@reyhanehdaneshvar)

او در این توئیتش در واکنش به کسانی که می‌پرسند " چرا آسترازنکا ۳ دلار است و واکسن ایرانی ۸ دلار"، نوشت: «آسترزنکا مورد تایید WHO است چرا نمی‌آورید؟ آسترزنکا مرجوعی برخی کشورها است چرا می‌آورید؟ مجوز بدهید آسترزنکا بیاوریم برای کارگردان، ۲۵۰ هزار تومان هزینه را کارفرما می‌دهد! بعد: چرا آستررنکا ۳ دلار است و واکسن ایرانی ۸ دلار؟ مرحوم شریعتی به خطا جای دگر در پی "پفیوزان تاریخ" می‌گشت.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от توئیترسیاسی (@political_twitter)

این توئیت با واکنش‌های انتقادی فراوانی همراه شده است و بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند این اولین بار نیست که کیانوش جهانپور با چنین لحنی سخن می‌گوید. کاربران توئیت کاربری که درباره ایمنی واکسن کرونا نوشته بود و جهانپور در پاسخ با لحنی تند نوشتند: «شما، نزن، اجباری نیست را بازنشر می‌کنند.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Meysam Karimi (@meysam.kareemi)

کاربران عنوان می‌کنند سخنگوی وزارت بهداشت ایران با لحن ارباب رعیتی با مردم سخن می‌گوید و آشکارا به شعور مردم توهین می‌کنند و کاملا مشخص است وی شایسته چنین رده‌ی پستی نیست.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от فـــــــــــــــوری نیوز (@fouri_news)

بسیاری از کاربران از سخنان و لحن جهانپور به خشم آمده و با عصبانیت عنوان می‌کنند مردم فقط حق خود را مطالبه می‌کنند و بهتر است این اصطلاحات را به خود و آن دسته از مسئولان بی‌توجه به خواسته مردم ایران، نسبت دهید‌.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала