تصاویر باور نکردنی از زوجی که ۴ ماه خود را به هم زنجیر کردند +عکس

© AFP 2023 / Stringerعکس عجیب زوج چینی 11 سال قبل از آشنایی شان +عکس
عکس عجیب زوج چینی 11 سال قبل از آشنایی شان +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.06.2021
اشتراک
یک زوج اوکراینی که از روز ولنتاین به مدت چهار ماه خود را به هم زنجیر کرده بودند، سرانجام از هم جدا شدند.

به گزارش اسپوتنیک، زوجی اوکراینی به نام السکاندر کودلای و ویکتوریا پوستاویتوا، ۱۴ فوریه روز ولنتاین امسال تصمیم گرفتند خود را به شکلی به هم زنجیر کنند که دیگر نتوانند به راحتی از هم جدا شوند. این زوج اهل شهر خارکف در شرق اوکراین هستند و در تمام این ۱۲۳ روز، همه جا از جمله خرید، تفریح، رستوران، استراحت و حمام و دستشویی با هم بودند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от شبکه تی وی پلاس (@tvpluss)

تصاویر این زوج زنجیر شده به هم، در ماه‌های اخیر در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شده است. آنها به دلیل اینکه چند بار رابطه‌شان قطع و وصل شد تصمیم گرفتند کاری کنند که مجبور شوند همه جا با هم باشند و قهر و آشتی‌شان به سادگی قبل، نباشد. اما در نهایت این زوج اوکراینی در مقابل دوربین تلویزیون دستبتدشان را بریدند و عنوان کردند پس از ۴ ماه دریافتند که تصمیم‌شان اشتباه بوده و نیاز دارند گاهی از هم جدا باشند. الکساندر و ویکتوریا تصمیم دارند دستبندی را که بریدند به مزایده بگذارند و پولش را به موسسات خیریه کمک کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от رسانه خبری سوژه (@soje.media)

کاربران بسیاری این ایده را کاملا اشتباه می‌دانند و معتقدند هر فردی حریم خصوصی و فضای شخصی خودش را دارد و حتی گاهی نیاز دارد به تنها بودن دارد؛ بنابراین، زوج‌ها نباید اصراری برای گذراندن تمام وقتشان با همسرانشان داشته باشند که این تصور اشتباه و بیمارگونه است چراکه افراد دارای روحیات و طرز تفکر مختلف هستند و باید این تفاوت‌ها را درک کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала