از ویندوز 11 رونمایی شد +فیلم

© Sputnik / Vera Golosova /  مراجعه به بانک تصاویر مایکروسافت
مایکروسافت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2021
اشتراک
نسخه غیر رسمی ویندوز ۱۱ انتشار یافته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبگاه «مایکروسافت»، نسخه ای غیر رسمی ویندوز ۱۱ اکنون انتشار یافته است، اما این نسخه، نسخه ای غیرپایدار (پرباگ) است و پیشنهاد نمی شود نصب شود. مایکروسافت می خواهد نسخه عمومی و نهایی ویندوز ۱۱ را در تعطیلات سال جاری میلادی، به کاربران ارائه کند.

در ویندوز ۱۱ لبه‌ ی پنجره‌ها گرد‌ تر شده و آیکون‌های پیش فرض شامل دکمه استارت و دکمه جستجو به مرکز تسکبار انتقال داده شده اند.به علاوه اکنون دیگر خبری از کاشی‌های زنده در منوی استارت نیست و به جای آن آیکون‌ های ساده در نظر گرفته شده است. البته اگر علاقه‌ای به محل جدید قرارگیری منوی استارت و دکمه‌های تسکبار ندارید، می‌توانید مانند ویندوز ۱۰ آن‌ها را به سمت چپ منتقل کنید. در این حالت، طراحی آیکون‌ها هم تغییر می‌ کنند و مشابه ویندوز ۱۰ می‌ شوند.

جدایی بیل گیتس از همسرش بعد از ۲۷ سال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2021
واکنش‌های کاربران شوک زده از جدایی بنیانگذار مایکروسافت و همسرش +عکس

ویندوز 11 جامع ترین و مدرن ترین سیستم عامل تاریخچه ویندوز مایکروسافت خواهد بود، این یک بازنگری کامل در مفهوم ویندوز است. با در نظر گرفتن بازخورد منفی کاربران، ویندوز 11 یک سیستم عامل شخصی است  که برای انواع دستگاه ها از تلفن های هوشمند و تبلت گرفته تا سیستم های شخصی، با توانایی چندین دسکتاپ ایجاد کرده و بین آنها جابجا شوید.

به جای قرار دادن سیستم های نرم افزاری بصورت محلی در سیستم، تمام مؤلفه های کلیدی در فضای ذخیره سازی ابری قرار دارند که به روزرسانی منظم هم از خود عناصر و هم ابر امکان پذیر است. بروزرسانی رسمی در سایت www.microsoft.com/en-in/ نشان داده می شود.

ادغام عمیق تر با بینگ، در نسخه 11 ویندوز فرصت های زیادی برای ادغام جستجو بینگ با سیستم عامل خواهد داشت. ادغام عمیق تر با Azure برای ذخیره سازی ابر، مدیریت پیشرفته برق:مایکروسافت با مدیریت ویندوز 8 و ویندوز 8.1 یک کار عالی انجام داد. انتظار می رود مایکروسافت سیستم عامل را در نسخه های جدیدتر ویندوز کارآمدتر کند.

امنیت بهبود یافته: احتمالا از ویژگی های امنیتی پیشرفته در ویندوز 11 ، از جمله تشخیص اثر انگشت، استفاده شود. مایکروسافت یک کار عالی از نظر امنیتی انجام داد و همچنان به ادامه مسدود کردن ویندوز با هر نسخه اصلی ادامه می داد.

کورتانا در ویندوز 11، ویندوز 11 با دستیار هوشمند کورتانا، رقیبی برای سیری اپل و دستیار گوگل خواهد بود. در تمام نسخه های جدید از جمله ، لپ تاپ و تبلت ها قرار خواهد گرفت. جو بلفیور مایکروسافت در زمان معرفی خود در تاریخ 21 ژانویه ویژگی های جدید کورتانا را نشان داد.

​کورتانا یک دستیار دیجیتال برای دسترسی آسان به فایل ها ، برنامه ها و سایر اطلاعات خواهد بود. منوی شروع با تغییرات خلاقانه جدید برمی گردد. این اولین بار با قابلیت تغییر اندازه در کنار آیکون های متحرک ارائه می شود. همچنین از منوی استارت هم اکنون قابلیت های جستجوی پیشرفته ، امکان اسکن کل سیستم و همچنین ذکر نتایج موتور جستجو بینگ بهبود نیافته است.

مایکروسافت امیدوار است که ویندوز 11 نظر کاربران ویندوز را تغییر دهد. آنها می خواهند ویندوز 11 در تمام مانیتورها، لپ تاپ های 2 در 1، تلفن ها، تبلت ها و سایر دستگاه هایی که روزانه از آنها استفاده می شود، تحکیم یابد. آنها حتی می خواهند ویندوز 11 فن آوری اداری باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала