پوتین: روز یادبود با اندوه در قلب همه نسل ها طنین انداز است

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روز یادبود با اندوه در قلب همه نسل ها طنین انداز است
پوتین: روز یادبود با اندوه در قلب همه نسل ها طنین انداز است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین: روز یادبود جنگ میهنی با اندوه در قلب همه نسل ها طنین انداز است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پس از تقدیم دسته گل به مقبره سرباز گمنام در باغ الکساندر مسکو، گفت: روز یادبود هنوز با اندوه در قلب همه نسل ها انعکاس دارد.

پوتین گفت: " نوه های بزرگانی که در سال 1941، از نخستین دقایق حمله نازی‌ها، برای دفاع از میهن دیوار ساختند، دیگر بزرگ شده‌اند. این روز، 22 ژوئن، هنوز هم با اندوه در قلب همه نسل‌ها طنین انداز است."

همانطور که رئیس جمهور روسیه اشاره کرد، " آن سالهای وحشتناک به معنای واقعی کلمه در حافظه ما نقش بسته است."

وی افزود: " برای دشمن تصرف یک سرزمین خارجی کافی نبود. او آمد تا مردم ما را از بین ببرد و کسانی را که باقی مانده اند به بردگان تبدیل کند و آنها را از زبان مادری، سنت های اجدادی و فرهنگ ما محروم کند. تاریخ هرگز چنین نسل کشی وحشیانه ای را ندیده است. امروز خون سرد می شود از اینکه نازی ها و همدستان آنها چگونه و با چه روشی نقشه های مرگبار خود را اجرا کردند. آنها چه قساوت‌هایی را علیه مردم غیرنظامی، افراد مسن، زنان، کودکان انجام دادند. اتحاد معنوی، همبستگی، دلاوری های توده ای مردم شوروی تبدیل شد. "

در 9 ماه مه، هنگام رژه روز پیروزی، رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که روسیه قاطعانه از منافع ملی خود دفاع خواهد کرد و هیچ بخششی و عذری برای کسانی که " نقشه های تهاجمی را دوباره طرح می کنند" وجود ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала