مبارزه دولت فیلیپین با ماشین‌های لوکس اما قاچاق + عکس

© Sputnik / Press service of PAO AVTOVAZ /  مراجعه به بانک تصاویر راه اندازی تولید خودرو ارزان قیمت گازی در روسیه
راه اندازی تولید خودرو ارزان قیمت گازی در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
اشتراک
دولت فیلیپین ماشین‌های لوکس قاچاق را تخریب می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی اخباری از اقدام دولت فیلیپین با خودروهای قاچاقی که لوکس هستند انتشار یافته که سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от نُوا سلبریتی (@novacelebrity)

هرچند این موضوع با روح و روان کاربران بازی می‌کند اما دولت فیلیپین هر ساله با جدیت تمام مراسم تخریب لاکچری ترین خودروهای قاچاق را انجام می‌دهد. این دولت امسال هم ۲۱ وسیله نقلیه لوکس یا کمیاب وارداتی قاچاق را تخریب کرده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от پدال نیوز (@pedalnews.ir)

از جمله قربانیان این تخریب دردناک، مک‌لارن مدل 620R یک بنتلی فلایینگ اسپور، پورشه ۹۱۱، مرسدس بنز SLK، لوتوس الیز و تویوتا سولارا هستند. دولت فیلیپین این کار را به منظور مبارزه با قاچاق و فساد اقتصادی انجام می‌دهد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حوادث رانندگی (@havadeseranndegi)

تعدادی از کاربران اقدام دولت فیلیپین را بسیار دردناک خواندند و معتقدند که این کشور خودروهای لاکچری و زیبایی را تخریب می کنند. در مقابل عده‌ای دیگر از کاربران، کار آنها را تایید کرده و بیان کردند که ای‌ کاش همانند سایر کشورها که با قاچاق کالا و خودرو برخورد جدی می‌شود، در ایران نیز این اتفاق بیفتد. این دسته از کاربران معتقدند که در ایران خودرویی اسقاط نمی‌شود بلکه از شخصی به شخص دیگر انتقال میابد و قاچاقچیان به راحتی واردات خودرو انجام می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала