روسیه پتانسیل دفاعی خود را در برابر چالش‌ها افزایش می‌دهد

© Sputnik / Valeriy Melnikovروسیه پتانسیل دفاعی خود را در برابر چالش‌ها افزایش می‌دهد
روسیه پتانسیل دفاعی خود را در برابر چالش‌ها افزایش می‌دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
اشتراک
وزارت خارجه روسیه: فدراسیون روسیه پتانسیل دفاعی خود را در پاسخ به چالش های روزافزون افزایش می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت، در سال های اخیر روسیه نه به دلخواه خود بلکه در پاسخ به چالش های روزافزون، پتانسیل دفاعی خود را ایجاد کرده است.

معاون وزیر خاطرنشان کرد که "همه ما به یاد می آوریم که ایالات متحده وقتی در یک زمان خاص موشک های روسی در کوبا مستقر شده بودند چه احساسی داشتند، اما ما سالهاست که در شرایط مشابه زندگی می کنیم و نمی توانیم فقط آنچه را که در اطراف اتفاق می افتد نادیده بگیریم و به امنیت ملی خودمان اهمیت ندهیم."

ریابکوف که در کنفرانس بین المللی سیاست هسته ای کارنگی صحبت کرد، گفت: " بسیار بهتر خواهد بود اگر کسانی که در ناتو هستند و نزدیکترین کشورها به مرزهای روسیه هستند از اقدامات برای تشدید اوضاع حمایت کنند ... در ماه های اخیر، ما شاهد بمب افکن های استراتژیک ایالات متحده بودیم که بر فراز انواع مختلف تاسیسات، در فاصله دهها کیلومتری از سن پترزبورگ، کالینینگراد و سایر شهرها. ما سر و صدا زیادی در این مورد ایجاد نمی کنیم، اما چنین اقداماتی یادآور دیگری برای ما است که توانایی دفاعی ما باید بیش از هر زمان دیگری در تاریخ معاصر باشد ، زیرا این تنها بیمه ای است که شاید ما داشته باشیم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала