روسیه از آغاز گفتگوها با آمریکا درباره ثبات استراتژیک خبر داد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه از آغاز گفتگوها با آمریکا درباره ثبات استراتژیک خبر داد
روسیه از آغاز گفتگوها با آمریکا درباره ثبات استراتژیک خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه از آغاز گفتگوها درباره ثبات استراتژیک با ایالات متحده خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: " فدراسیون روسیه و ایالات متحده در آینده نزدیک گفتگوهای دوجانبه در مورد ثبات استراتژیک را آغاز می کنند. "

فدراسیون روسیه به ایالات متحده آمریکا پیشنهاد داد که در اولین مرحله از مذاکرات درباره قابلیت استراتژیک و نگرانی های متقابل در حوزه امنیت بحث و گفتگو شود.

وی روز سه شنبه گفت مسکو و واشنگتن گفتگوهای دوجانبه در مورد ثبات استراتژیک را در آینده نزدیک آغاز می کنند؛ در مرحله اول، روسیه پیشنهاد داد که درباره نگرانی های متقابل گفتگو کند.

ریابکوف که در کنفرانس بین المللی سیاست هسته ای کارنگی صحبت می‌کرد، گفت: " در آینده بسیار نزدیک، کشورهای ما دور جدیدی از یک گفتگوی استراتژیک چند سطح را آغاز می کنند. ما آمادگی خود را برای آغاز این گفتگو با انرژی و بدون تأخیر ابراز کردیم. امیدوارم خیلی زود تیم های مذاکره رایزنی ها را آغاز کنند."

وی افزود: " با این اهداف، به عنوان اولین قدم، از همکاران آمریکایی خود دعوت کردیم که یک بررسی مشترک از نگرانی های ما ارائه دهند. و در مرحله بعدی، ما فکر می کنیم، می توان روش های حل آنها را به طور مشترک توصیف کرد. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала