محبت و بخشش دیدنی یک کودک به کودک کار +ویدئو

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر کودک ایرانی از اردوگاه پناهندگان به استرالیا منتقل می شود
کودک ایرانی از اردوگاه پناهندگان به استرالیا منتقل می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2021
اشتراک
کاربران کودکی که اسباب بازی خود را به یک کودک کار هدیه کرد و با او همبازی شد را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از هم صحبتی و هم بازی شدن دو کودک در فضای مجازی منتشر می‌شود که یکی از کودکان کودک کار در خیابان و دیگری کودکی در خودرو پشت ترافیک است و رفتار این دو با یکدیگر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و بازخوردهای بسیار مثبتی به آن شده است.

ماجرای این دو کودک از این قرار است که کودک کار برای تمیز کردن شیشه خودروها دستمالی به دست دارد و نزدیک خودرویی می‌شود که در آن یک کودک هم سن و سال خود نشسته است که اسباب بازی خود را به کودک کار می‌دهد و زمانی کودک کار با آن بازی کرد آن را پس می‌دهد اما آن کودک اسباب بازی را نمی‌گیرد و کودک کار نیز برای تشکر برای او خوراکی می‌آورد و هر دو باهم می‌خوردند و پس از چند دقیقه از هم خداحافظی می‌کنند.

کاربران بسیاری این دو کودک را که یکی بخشنده و دیگری قدردان بود را تحسین و تشویق می‌کنند. آنها عنوان می‌کنند این دو کودک بدون توجه به ظواهر و دنیای عجیب و پر تظاهر آدم بزرگ‌ها، در دنیای کودکانه خود زندگی می‌کنند و ای کاش همه والدین رفتار درست و دوستانه را به کودکان خود بیاموزند. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند بخشنده بودن پول زیاد نمی‌خواهد بلکه کمی محبت و قلب و روح بزرگ می‌خواهد. این کاربران معتقدند محبت از والدین به فرزندان و از آنها به جامعه منتقل می‌شود، بنابراین والدین بایستی با فرزندان خود مهربان باشند و مهربانی کردن را به آنان یاد دهند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала