آیا ویروس کرونا منشاء آزمایشگاهی دارد؟

© AP Photo / Ng Han Guanچین
چین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2021
اشتراک
بازرس پرونده نشت آزمایشگاهی ویروس کرونا افشای حقایق جدید در این رابطه را ممکن دانست.

به گزارش اسپوتنیک، یوری دیگین، بازرس پرونده نشت آزمایشگاهی ویروس کرونا و بنیان‌گذار شرکت ژن درمانی Youthereum Geneticsدر یک مقاله علمی در باره منشاء نشت ویروس کرونا تعریف کرده است.

ادویه های سنتی چین در برابر کرونا شگفت انگیزند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2021
ادویه های سنتی چین در برابر کرونا شگفت انگیزند

وی در باره گروه بین المللی DRASTIC تعریف کرد که شامل 25 محقق کووید -19 است. افزون بر آن، متخصصانی از چین، آمریکا، ایتالیا، استرالیا و دیگر کشورها نیز در این مطالعات و تحقیقات شرکت دارند. این گروه محرمانه است و نام برخی از اعضای آن هنوز فاش نشده است.

به گفته یوری دیگین، بزودی و به احتمال زیاد  ثبوت قانع کننده‌تری در باره نشت ویروس از آزمایشگاه  آشکار خواهد شد. به عنوان مثال، نسخه کپی اطلاعاتی که موسسه ویروس شناسی ووهان از بین برده بود. و یا شاید در پایگاه داده ها اطلاعاتی در باره اجزاء «سارس –کوو-2» بدست آوریم. در این صورت به این نتیجه خواهیم رسید که آزمایشگاه در ووهان حداقل روی ویروس های قبلی از این نوع کار می کرده است.

گفتنی است که 13 ماه ژوئن، ریاست سازمان بهداشت جهانی گزینه نشت ویروس کرونا از آزمایشگاه را مورد ارزیابی قرار داد و متذکر شد که نباید منشأ آزمایشگاهی ویروس «سارس –کوو-2» نادیده گرفته شود. وی متذکر شد که در رابطه با تبادل اطلاعات با چین مشکلاتی بروز کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала