ماجرای عینکی که بایدن به پوتین هدیه داد +ویدئو، عکس

اشتراک
جو بایدن رئیس جمهور ایالات‌ متحده یک عینک خلبانی به همتای روسی خود هدیه داد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری از دیدار جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با ولادیمیر پوتین، همتای روسی خود در فضای مجازی انتشار یافته که به او یک عینک خلبانی هدیه داده بود، با واکنش کاربران همراه شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от مجله خبري "ميداس يار" News (@midasyar)

این مدل عینک آفتابی ساخت یک شرکت آمریکایی به نام رندولف‌انجینیرینگ است که رئیس جمهوری آمریکا شخصاً به آن علاقه زیادی داشته‌ است. نام این عینک، کنکورد است و در یکی از شهر‌های کوچک ایالت ماساچوست در شمال شرقی ایالات متحده تولید می‌شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آژانس خبری سونیوز sounews (@sounews.ir)

نامگذاری این مدل عینک از نام هواپیمای مافوق صوت کنکورد گرفته شده است. هواپیمای مافوق صوت کنکورد، با کاربری مسافربری یا ترابری، در کنار توپولف-۱۴۴، یکی از دو هواپیمای مافوق صوت حمل و نقل هوایی است که در پروازهای تجاری برای حمل مسافر مورد استفاده قرار گرفت.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Ashemiu Sikavosh (@mister.pers)

این هواپیما، که محصول مشترک دو کشور فرانسه و بریتانیا است، قادر بود با سرعتی حدود دو برابر سرعت صوت یا عدد ماخ ۲ پرواز کند. با تعاریفی که از هواپیمای مافوق صوت داشته است میتوان گفت که هدیه رئیس جمهور ی آمریکا به رئیس جمهور روسیه از یک هدیه معمولی فراتر است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от NasrNews | نصرنیوز (@nasrnewsagency)

تعدادی از کاربران از این عینک به عنوان یکی از بهترین عینکهای خلبانی در دنیا نام برده‌اند. تعدادی دیگر از رد شدن فیلترهای امنیتی تا رسیدن به دست رئیس جمهور روسیه سخن گفته اند. تعدادی هم با لحنی طنز آمیز عینک را حاوی شنود داخلی دانستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала