اعتراف صادقانه؛ آمریکایی ها محبوبیت پوتین در کشورشان را ارزیابی کردند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراف صادقانه؛ آمریکایی ها محبوبیت پوتین در کشورشان را ارزیابی کردند
اعتراف صادقانه؛ آمریکایی ها محبوبیت پوتین در کشورشان را ارزیابی کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2021
اشتراک
آمریکایی ها درباره نتایج نظر سنجی، محبوبت پوتین و بایدن در آمریکا صحبت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان نشریه دیلی میل در مورد نتایج نظرسنجی؛ ولادیمیر پوتین یا جو بایدن کدامیک در آمریکا محبوب تر هستند نظرات خود را بیان کردند.

این مطالعه توسط اکونومیست در آستانه نشست روسیه و آمریکا انجام شد و 1500 نفر از ساکنان ایالات متحده در آن شرکت کردند. نتایج نشان داد که 18 درصد از جمهوری خواهان از پوتین و 14 درصد از جو بایدن حمایت می کنند.

کاربری با نام مستعار YaGotMe نوشت: "بیایید صادق باشیم: پوتین رهبر موفق تری است، کاملاً عاقل است. بنابراین، او بسیار از رئیس جمهور خواب آلود ما جلوتر است."

هاوك 85 خاطرنشان كرد: "باور کردن این موضوع سخت نیست، زیرا محبوبت بایدن در میان جمهوری خواهان صفر است و در میان دموكرات ها از درجه بالایی برخوردار نیست."

خواننده دیگری نیز نوشت: "همه چیز بسیار ساده است. ولادیمیر پوتین منافع کشورش را در اولویت قرار می دهد، اما بایدن این کار را نمی کند. این هیچ ربطی به خیانت ندارد. این صرفاً یک تشخیص صادقانه است که کدام یک از این دو رهبر به طور موثر برای منافع کشور خود کار می کنند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала