روحانی پیروزی آیت‌الله رییسی در انتخابات را تبریک گفت

© AP Photo / Iranian Presidency Officeروحانی پیروزی آیت‌الله رییسی در انتخابات را تبریک گفت
روحانی پیروزی آیت‌الله رییسی در انتخابات را تبریک گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2021
اشتراک
رییس جمهوری ایران در پیامی پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این کشور تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در پیامی پیروزی ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این کشور را به وی تبریک گفت.

ظریف: رئیسی کشور را به شکل خوبی اداره خواهد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2021
ظریف: رئیسی کشور را به شکل خوبی اداره خواهد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران، در پیام حسن روحانی آمده است: انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

وی در ادامه افزود: امید دارم با تلاش جنابعالی و با همدلی بیشتر با تمامی ارکان و قوای کشور، در این جایگاه خطیر نیز شاهد اقدامات موثر در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

وی همچنین آمادگی دولت دوازدهم جهت انجام "اقدامات لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم" را اعلام کرد.

پیشتر رئیس ستاد انتخابات ایران اعلام کرد که بر مبنای شمارش ۹۰ درصد آرا (۲۸ میلیون و ۶۰۰ رای)، ابراهیم رئيسی با ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای پیشتاز رقابت انتخاباتی است. قرار است به زودی نتایج نهایی از سوی وزیر کشور اعلام شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала