احتمال توافق هسته ای ایران در سالگرد برجام

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر احتمال توافق مذاکرات هسته ای ایران در سالگرد برجام
احتمال توافق مذاکرات هسته ای ایران در سالگرد برجام - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2021
اشتراک
سرپرست هیات روسیه در مذاکرات وین تلویحا از احتمال دستیابی طرف های مذاکرات هسته ای ایران به توافق تا روز ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین با انتشار پیامی تلویحا از احتمال دستیابی طرف‌های مذاکرات هسته‌ای ایران به توافق تا روز ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) و تقریبا همزمان با ششمین سالگردتوافق برجام خبر داد.

میخائیل اولیانوف ساعاتی پیش در توئیتی در پاسخ به توئیت لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال که نوشته بود «آیا کسی حاضر است بر سر حصول توافق مذاکرات وین تا روز ۱۵ ژوئیه شرط ببنند؟» نوشت: موقعیت شغلی من اجازه شرط بندی نمی دهد اما این ایده را دوست دارم که روز ۱۵ ژوئیه به عنوان یک تاریخ هدف باشد ، روزی که ششمین سالگرد شکل گیری برجام است.

اولیانوف اما داخل پرانتز نوشت که «البته این موضوع را خیلی جدید نگیرید چون گاهی یک ذره شیطنت حتی برای یک دیپلمات هم مجاز است.»

​لارنس نورمن خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال ساعاتی پیش در صفحه توئیترش نوشت دور ششم مذاکرات برجامی وین امروز یا فردا به پایان می رسد و دور بعد، از اوایل ماه ژوئیه (حدود دوهفته دیگر) از سر گرفته خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала