پیام سفیر ایران در مسکو در خصوص انتخابات ریاست جمهوری

© Sputnikپیام سفیر ایران در مسکو در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
پیام سفیر ایران در مسکو در خصوص انتخابات ریاست جمهوری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2021
اشتراک
سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو پیامی را در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور حماسی ملت شریف ایران در سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ ، علیرغم محدودیت های ناشی از کرونا و شیطنت های و توطئه های دشمنان برای نا امیدی و قهر مردم با صندوق رای ، تحسین بر انگیز و غرور آفرین است.

روحانی پیروزی آیت‌الله رییسی در انتخابات را تبریک گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2021
روحانی پیروزی آیت‌الله رییسی در انتخابات را تبریک گفت

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو افزود: قطعا حضور افتخارآفرین ملت شریف و قهرمان کشورمان چه در داخل و در خارج از کشور در این انتخابات ، طنین انداز عظمت و تعالی ایران در عرصه بین المللی و پشتوانه دولت جدید در تعاملات بین المللی خواهد بود.

وی ادامه داد: اینجانب پیروزی ملت غیور و قهرمان ایران عزیز مان را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و رئیس جمهور منتخب، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، تبریک عرض می کنم.

جلالی گفت: فرصت را مغتنم شمرده یک بار دیگر از حضور با شکوه ، ارزشمند و احترام آمیز ایرانیان فهیم مقیم روسیه در انتخابات و همچنین از تلاش های شبانه روزی همکارانم در سفارت جمهوری اسلامی ایران، ارگان ها و دفاتر وابسته و سرکنسولگری های ج.ا.ایران در قازان و آستراخان و نیز دیگر هموطنان عزیز به عنوان عوامل هیات اجرایی در حوزه انتخابیه روسیه، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

وی در پایان تاکید کرد که سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو کماکان و با تمام قدرت در خدمت اجرای دیدگاه های ارزشمند مقام معظم رهبری در روابط با فدراسیون روسیه بوده و در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه‌های دولت رئیس جمهور محترم منتخب ملت، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала