آنچه پوتین و بایدن در نشست ژنو خوردند و نوشیدند

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر آنچه پوتین و بایدن در اجلاس خوردند و نوشیدند
آنچه پوتین و بایدن در اجلاس خوردند و نوشیدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2021
اشتراک
پوتین و بایدن در نشست ژنو توانستند غذاهای آسیایی بخورند و کوکتل های جین بنوشند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین و جو بایدن، روسای جمهور روسیه و ایالات متحده در نشست ژنو توانستند غذاهای اروپایی و آسیایی را میل کنند و همچنین کوکتل های جین بنوشند و از فهرست رستورانی که خدمات غذا را در رویداد 16 ژوئن در ژنو ارائه می داد، پیروی می کنند.

همانطور که سرویس مطبوعاتی شورای دولتی کانتون ژنو اعلام کرد، این رستورانت پنج ستاره در مجاورت ویلای لا گرانژ، جایی که کنفرانس مطبوعاتی برای روزنامه‌نگاران امریکایی برگزار شد، واقع شده است.

«امانوئل کئونو»، رئیس‌ سرویس مطبوعاتی شورای دولتی کانتون ژنو گفت که به درخواست هر دو طرف، در روز گفتگوها، غذاهایی سبک (هوموس، سمبوسه، کباب ماهی قزل آلا، سویچ ماهی روغنی، ساردین با سبزیجات...) در منو گنجانیده شد.

همچنین نوشیدنی ها شامل شراب، شامپاین و کوکتل های مختلف مبتنی بر جین بودند.

منوی La Piazza تحت سلطه غذاهای ایتالیایی است، اما همچنین شامل برگر، ماکارونی میگو، ماهی دریاچه ژنو، غذاهای انگلیسی و ساندویچ محبوب پنیر Croque-Monsieur در ژنو است. دامنه قیمت از 20 تا 45 فرانک است.

گفتگوی ولادیمیر پوتین و جو بایدن، روسای جمهور روسیه و امریکا 4 ساعت و نیم ادامه داشت. رئیس‌ جمهور پوتین در پایان این مذاکرات گفت که با همتای امریکایی خود توافق شده که رایزنی ها را در مورد ثبات استراتژیک آغاز شود. به گفته وی، هر دو کشور آگاه هستند که مسوولیت خاصی در مورد ثبات استراتژیک در جهان دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала