وزیر کشور و ارتباطات ایران، توسط نماینده مجلس تهدید به استیضاح شدند

© Photo / IRNA وزیر کشور و ارتباطات ایران، توسط نماینده مجلس تهدید به استیضاح شدند
 وزیر کشور و ارتباطات ایران، توسط نماینده مجلس تهدید به استیضاح شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2021
اشتراک
نماینده مردم قم در ایران، وزیر ارتباطات و وزیر کشور را در صورت اختلال در روند رای گیری، تهدید به استیضاح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس یازدهم در ایران در توئیتی نوشت: وزیرکشور که مسئولیت اجرای انتخابات را عهده دار است باید از رای مردم به عنوان حق الناس مراقبت نموده و صندوق ها را سامان دهند البته وزیر ارتباطات هم در اختلال ایجاد شده مسئولند. والا یک روز هم از وزارتشان مانده باشد استیضاح می شوند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراها و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان ایران از ساعت ۷ صبح امروز به وقت تهران آغاز شد.
واجدین شرایط ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر شامل ۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن هستند  که در این‌دوره یک ‌میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رأی‌اولی واجد شرایط شامل، ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر زن می‌باشند.
همچنین ۳ میلیون و پانصد هزار ایرانی خارج از این کشور نیز واجد شرایط رأی دادن هستند که ۱۳۳ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران و ۲۳۴ شعبه أخذ رأی در خارج از کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آماده شده و در سه کشور سنگاپور، یمن و کانادا، با توجه به قطع روابط و تعطیلی سفارت ایران در این کشورها انتخابات برگزار نخواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала