رئیس شبعه اخذ رای حسینیه ارشاد تهران از حضور بیشمار برای شرکت در انتخابات خبر داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رئیس شبعه اخذ رای حسینیه ارشاد تهران از حضور بیشمار برای شرکت در انتخابات خبر داد
 رئیس شبعه اخذ رای حسینیه ارشاد  تهران از حضور بیشمار برای شرکت در انتخابات خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2021
اشتراک
مجید ترابى رئیس شعبه أخذ رأى "حسینیه ارشاد" تهران، از حضور پرشمار مردم از صبح زود در شعب اخذ رای این شعبه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، مجید ترابى رئیس شعبه أخذ رأى "حسینیه ارشاد" تهران، امروز جمعه اظهار داشت که از همان ساعت اولیه شروع انتخابات ریاست جمهوری، مردم برای حضور در انتخابات به شعب مراجعه کرده اند، به گونه ای که در همین ساعات اولیه بیش از 50 درصد تعرفه های رای گیری در شعبه مذکور تمام شده است.مجید ترابى رئیس شعبه أخذ رأى "حسینیه ارشاد" تهران به اسپوتنیک گفت:" ما راس ساعت شروع کردیم، و قبل از اینکه شروع بشود اصلا مردم آمده بودند و پشت در ایستاده بودند، همانطور که خودتان هم دارید مشاهده میفرمائید، به شدت ازدحام (جمعیت) داریم، به گونه ای که ما مجبوریم افراد را خورد خورد (کم کم) به داخل بفرستیم. 4

سفیر ایران در مسکو: 3 شعبه فعال در روسیه در حال رای گیری از هموطنان ایرانی است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2021
سفیر ایران در مسکو: 4 شعبه فعال در روسیه در حال رای گیری از هموطنان ایرانی است

نفر 5 نفر بیانید داخل و پروتکل ها را هم تا حد ممکن رعایت بکنیم، افراد خارج شوند و مجددا نفرات بعدی وارد شوند. پیش بینی ما این است که تعرفه ای هایی که برای اخذ آرا در اختیارمان هست حتما کم خواهد بود و مجبوریم تعرفه اضافه درخواست بکنیم و مجدد ادامه بدهیم.

.وی درباره نظارت بر رای گیری افزود:"در رابطه با نظارت اجرایی باید گفت که هر صندوق یک ناظر ثابت دارد، و دوستان شورای نظارت و استانداری ما هستند، روسای صندوق و دوستانشان هستند، نماینده ها بعضا کسی را به عنوان ناظر به اینجا فرستادند، در واقع یک تعامل در جریان است که به نحو احسن انجام بشود."وی درباره حضور گسترده مردم در این شعبه گفت: "ما تعرفه هایی که گرفتیم برای چهار حوزه اخذ رای 16 هزار تعرفه بوده است، یعنی هر صندوق چهار هزار؛ چهار صندوق داریم که در مجموع می شود شانزده هزار رای. بیش از 50 درصد تعرفه ها مصرف شده و درخواست صدور تعرفه جدید دادیم تا در اختیار ما قرار دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала