زمان اخذ رای گیری ریاست جمهوری ایران تا ساعت ۲۱ تمدید شد

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehزمان اخذ رای گیری ریاست جمهوری ایران تا ساعت ۲۱ تمدید شد
زمان اخذ رای گیری ریاست جمهوری ایران تا ساعت ۲۱ تمدید شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2021
اشتراک
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۷ زمان اخذ رای در سراسر کشور به مدت دو ساعت دیگر، یعنی تا ساعت ۲۱ تمدید شد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد انتخابات کشور ایران در ر اطلاعیه شماره 27،  زمان اخذ رای در سراسر کشور را به مدت دو ساعت دیگر، یعنی تا ساعت 21 تمدید کرد.

انتخابات ۱۴۰۰، صحنه رقابت شعارهای انتخاباتی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
داده نمایی
انتخابات ۱۴۰۰، صحنه رقابت شعارهای انتخاباتی

در این اطلاعیه آمده است: نظر به حضور هم‌وطنان عزیز برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و موافقت وزیر کشور، اخذ رای برای انتخابات‌های مذکور به مدت دو ساعت دیگر یعنی تا ساعت 21 تمدید گردید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراها و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان ایران از ساعت ۷ صبح امروز به وقت تهران آغاز شد.
واجدین شرایط ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر شامل ۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن هستند  که در این‌دوره یک ‌میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رأی‌اولی واجد شرایط شامل، ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر زن می‌باشند.
همچنین ۳ میلیون و پانصد هزار ایرانی خارج از این کشور نیز واجد شرایط رأی دادن هستند که ۱۳۳ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران و ۲۳۴ شعبه أخذ رأی در خارج از کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آماده شده و در سه کشور سنگاپور، یمن و کانادا، با توجه به قطع روابط و تعطیلی سفارت ایران در این کشورها انتخابات برگزار نخواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала