پیدا شدن داروی جدیدی برای بیماران مبتلا به نوع شدید کرونا

© Photo / Lorenzo Casalino / Amaro Lab / U.C. San Diegoپیدا شدن داروی جدیدی برای بیماران مبتلا به نوع شدید کرونا
پیدا شدن داروی جدیدی برای بیماران مبتلا به نوع  شدید کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
اشتراک
پزشکان ، داروسازان و دانشمندان داروی جدیدی را برای بیماران مبتلا به نوع شدید کرونا پیدا کرده اند. این کوکتل آنتی بادی هر چند نه همه اما بسیاری از مردم را نجات می دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سرویس روسی بی بی سی، این داروی جدید و نسبتاً گران قیمت مخلوطی از دو نوع آنتی بادی است که در آزمایشگاه بدست می آید و به صورت داخل وریدی تزریق می شود و به بدن کمک می کند ویروس را خنثی کند.

В лаборатории органического синтеза в химико-фармацевтическом центре УрФУ, где разработали препарат Триазавирин для борьбы с коронавирусом - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2021
تولید داروی جدیدی برای درمان کرونا در روسیه آغاز شد + جزئیات

آزمایشات در چارچوب آزمایش برنامه جستجوی داروی کرونا در انگلیس موسوم به  Recovery trial نشان داده است که این روش درمانی به یک سوم بیماران مبتلا به فرم شدید کرونا در بیمارستان ها  کمک می کند.

این داروی  متشکل از آنتی بادی های مونوکلونال (شبیه سازی شده از یک سلول) که توسط شرکت آمریکایی Regenoron ساخته شده ، حدود 1400 تا 2800 دلار قیمت دارد. با این دارو فقط توسط کسانی را می توان درمان کرد که بدن خود آنها آنتی بادی برای مبارزه با ویروس کرونا تولید نکرده باشد.

در انگلیس ، این دارو به طور آزمایشی به هزار بیمار داده شد و مشخص شد که به طور قابل توجهی موارد زیر را کاهش می دهد:

- خطر مرگ ؛

- زمان سپری شده در بیمارستان (به طور متوسط ​​چهار روز)

- نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی

خانم کیمبرلی فیرستون 37 ساله می گوید: "من بسیار خوش شانس هستم که وقتی من به بیمارستان رسیدم این آزمایشات در حال انجام بود و این دارو را دریافت کردم. و خوشحالم که در آزمایشات شرکت نموده و به فهمیدن نتیجه درمانبا این دارو  کمک کردم."

سر مارتین لندری ، استاد پزشکی و اپیدمیولوژی در دانشگاه آکسفورد و یکی از رهبران این آزمایش می گوید داروی جدید خطر مرگ بیماران مبتلا به فرم شدید بیماری را حدود یک پنجم کاهش می دهد.

پروفسور لاندری گفت:"ما دیدیم که با استفاده از درمان ضد ویروسی و بطور مشخص با استفاده از این آنتی بادی ها، خطر برای بیمارانی را که احتمال مرگ بدون درمان آنها یک به سه است، کاهش می دهیم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала