کاخ سفید: آمریکا به پتانسیل همکاری با روسیه در مورد سوریه باور دارد

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر کاخ سفید: آمریکا به پتانسیل همکاری با روسیه در مورد سوریه باور دارد
کاخ سفید: آمریکا به پتانسیل همکاری با روسیه در مورد سوریه باور دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
اشتراک
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریكا گفت، پس از دیدار بایدن و پوتین، پتانسیل همکاری با روسیه در مورد سوریه را در درجه اول همکاری بشردوستانه می بیند.

به گزارش اسپوتنیک، جک سالیوان مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریكا گفت، طبق نتایج دیدار روسای جمهور دو كشور اعلام نمود که، ایالات متحده پتانسیل همکاری با روسیه در مورد سوریه را در درجه اول در امتداد دالانهای بشردوستانه می بیند.

ارتش آمریكا بیش از ۴۰ تانكر نفتی را از سوریه خارج كرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2021
ارتش آمریكا بیش از ۴۰ تانكر نفتی را از سوریه خارج كرد

سالیوان گفت: "در این دیدار، آنها (پوتین و بایدن) در مورد سوریه صحبت نمودند، به ویژه با تمرکز بر روی مسائل دسترسی بشردوستانه. رئیس جمهور بایدن خاطرنشان کرد که میلیون ها نفر گرسنه، نیازمند در شمال شرقی و شمال غربی سوریه وجود دارند، و وجود دالان های بشردوستانه که توسط سازمان ملل اداره می شود، به خصوص آن بخش ها که اکنون باز و برخی باید در ماه جولای از سر گرفته شود، در کمک به افراد نیازمند بسیار مهم هستند. "

وی گفت: " این یک بحث سازنده بود و ما معتقدیم که احتمال همکاری ایالات متحده و روسیه برای نتیجه مثبت قطعنامه آتی در جولای وجود دارد".

سولیوان افزود، اقدامات دیگری نیز می تواند برای کاهش درد و رنج مردم سوریه در همکاری بین ایالات متحده و روسیه انجام شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала